Sprawozdanie merytoryczne 2011
Roczne sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji pożytku publicznego za rok 2011
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej:
- Formularz należy wypełnić w języku polskim, drukowanymi literami;
- Sprawozdawca wypełnia tylko przeznaczone dla niego białe pola;
- We wszystkich pytaniach, w których istnieje możliwość wyboru odpowiedzi, należy zaznaczyć właściwe odpowiedzi znakiem X;
- We wszystkich polach, w których nie będą wpisane odpowiednie informacje, należy wstawić pojedynczy znak myślnika (-);
Dane organizacji pożytku publicznego
1. Nazwa organizacji |
FUNDACJA GAJUSZ |
||||||||||
2. Adres siedziby i dane kontaktowe |
Kraj POLSKA |
Województwo ŁÓDZKIE |
Powiat M. ŁÓDŹ |
||||||||
Gmina M. ŁÓDŹ |
Ulica PIOTRKOWSKA |
Nr domu 17 |
Nr lokalu |
||||||||
Miejscowość ŁÓDŹ |
Kod pocztowy 90-406 |
Poczta ŁÓDŹ |
Nr telefonu 42-631-00-41 |
||||||||
Nr faksu 42-631-00-41 |
|||||||||||
3. Data rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym |
|||||||||||
4. Data uzyskania statusu organizacji pożytku publicznego |
2004-05-27 |
||||||||||
5. Numer REGON |
47169010300000 |
6. Numer KRS |
0000109866 |
||||||||
7. Skład organu zarządzającego organizacji (Należy wpisać imiona, nazwiska oraz informacje o funkcji pełnionej przez poszczególnych członków organu zarządzającego) |
1. Tisa Żawrocka-Kwiatkowska – Prezes Zarządu Fundacji 2. Anna Piekutowska – Wiceprezes Zarządu 3. Anna Rajska-Rutkowska – Wiceprezes Zarządu 4. Łukasz Przysło – Wiceprezes Zarządu |
||||||||||
8. Skład organu kontroli lub nadzoru organizacji (Należy wpisać imiona, nazwiska oraz informacje o funkcji pełnionej przez poszczególnych członków organu kontroli lub nadzoru) |
1. Iwona Hołdrowicz – Przewodnicząca Rady Fundacji 2. Agnieszka Grodzicka – Członek Rady Fundacji |
||||||||||
9. Cele statutowe organizacji (Należy opisać cele na podstawie statutu organizacji) |
Celem Fundacji jest:
|
||||||||||
10. Sposób realizacji celów statutowych (Należy opisać sposób realizacji celów statusowych organizacji na podstawie statutu organizacji) |
Fundacja realizuje swoje cele poprzez:
|
||||||||||
11. Najważniejsze sfery działalności pożytku publicznego (Należy wskazać nie więcej niż trzy najważniejsze, pod względem wielkości wydatkowanych środków, sfery działalności pożytku publicznego, o których mowa w art. 4 ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie(Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536), zaczynając od najważniejszej) |
|
Charakterystyka działalności organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym.
- 0pis działalności pożytku publicznego.
Opis głównych działań podjętych przez organizację:
- HOSPICJUM DOMOWE DLA DZIECI ZIEMI ŁÓDZKIEJ
W 2011 roku Fundacja GAJUSZ w ramach Hospicjum Domowego dla Dzieci Ziemi Łódzkiej objęła opieką 69 pacjentów. Każdy pacjent przyjęty do Hospicjum otrzymał opiekę medyczną. Wizyty lekarskie odbywały się nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu a pielęgniarskie minimum dwa razy w tygodniu. Pacjenci mieli zapewniony zakup leków. W razie potrzeby Hospicjum zapewniało badania diagnostyczne, specjalistyczny transport medyczny, konsultacje specjalistów (głównie neurologa), rehabilitację. Hospicjum zapewniało również sprzęt medyczny, szkoliło w jego obsłudze rodziców oraz prowadziło program wsparcia socjalnego. W zespole specjalistów znajduje się również psycholog, który udziela pomocy rodzinom w trakcie pobytu dziecka pod opieką Hospicjum oraz w okresie żałoby.
Opieka w ramach Hospicjum jest oparta na kontrakcie z Narodowym Funduszem Zdrowia. Środki z kontraktu pokrywają około 50% realnych wydatków.
- ZESPÓŁ DŁUGOTERMINOWEJ OPIEKI DOMOWEJ DLA DZIECI WENTYLOWANYCH MECHANICZNIE
Fundacja sprawowała opiekę nad Dawidem – podopiecznym Domu dla Dzieci Chorych. Dawid cierpi na dysplazję oskrzelowo-płucną, wymaga systematycznej pomocy wysokospecjalistycznej. Fundacja zapewnia mu opiekę lekarza anestezjologa, pielęgniarki anestezjologicznej oraz indywidualnej opiekunki. - INNA POMOC DLA DZIECI DŁUGOTRWALE CHORYCH
Fundacja od 14 lat współpracuje z Oddziałem Onkohematologii Szpitala Klinicznego nr 4 w Łodzi przy ulicy Spornej:- na oddziale codziennie zapewniona była pomoc psychologów, którzy udzielili 1429 porad dzieciom i ich bliskim, łącznie 80 rodzinom.
- systematycznie kilka razy w tygodniu pracownicy Fundacji oraz wolontariusze prowadzili dla dzieci chorych onkologicznie nowoczesny program terapii przez sztukę.
- odbyły się obchody Dnia Dziecka, a w okresie Świąt Bożego Narodzenia Jasełka. Przekazano dzieciom ponad 200 indywidualnych prezentów.
- zapewniono dostęp do Internetu oraz obsługę informatyczną i administracyjną dla 4 laptopów w świetlicy Oddziału
- nieodpłatnie prowadzono 91 indywidualnych subkont bankowych dla dzieci w trakcie leczenia
- zorganizowano 38 przewozów (samochód, paliwo, kierowca, fotelik samochodowy) do szpitala, na badania i przeszczepy dla dzieci spoza Łodzi.
- reprezentowano podopiecznych wobec innych instytucji i organizacji (sądy, władze samorządowe, MOPS, kuratorzy, etc.)
- udzielono bezpłatnych porad prawnych w 10 sprawach.
- ORGANIZACJA STACJONARNEGO HOSPICJUM DLA DZIECI
Wiosną 2011 roku rozpoczęły się prace remontowe w budynku przekazanym przez władze Łodzi. Na dzień 31 grudnia 2011 roku stan prac obejmował: wymianę instalacji cieplnej i montaż nowego węzła cieplnego, wymianę 68 okien, wymianę instalacji elektrycznej i wodnej na 2 kondygnacjach, remont ścian i podłóg na 2 kondygnacjach, pierwszy etap remontu dachu.
Prace przebiegają dzięki wsparciu firm z regionu łódzkiego oraz wolontaryjnej pracy osadzonych w Areszcie Śledczym przy ulicy Smutnej w Łodzi. - WSPÓŁPRACA Z UNIWERSYTETEM MEDYCZNYM W ŁODZI
W 2011 roku Fundacja GAJUSZ kontynuowała współpracę z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi prowadząc wspólnie Pracownię Pediatrycznej Opieki Paliatywnej Kliniki Pediatrii, Onkologii, Hematologii i Diabetologii w ramach Katedry Pediatrii UM w Łodzi. - WOLONTARIAT
W 2011 roku w Fundacji działało 86 wolontariuszy- 53 towarzyszyło dzieciom chorym onkologicznie na oddziale Szpitala Klinicznego nr 4 w Łodzi przy ul. Spornej lub w Hospicjum Domowym dla Dzieci Ziemi Łódzkiej, a 33 pełniło rolę wolontariuszy akcyjnych. Wszyscy zostali przeszkoleni.
Zasięg terytorialny prowadzonej przez organizację działalności pożytku publicznego – cały kraj.
2. Informacja dotycząca prowadzonych przez organizację pożytku publicznego placówek w okresie sprawozdawczym.
Organizacja prowadziła placówki zapewniające całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, centra integracji społecznej, domy pomocy społecznej, placówki opiekuńczo-wychowawcze określone w przepisach o pomocy społecznej, szkoły i placówki publiczne określone w przepisach o systemie oświaty lub niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej – TAK.
Informacja na temat lokalizacji i aktywności placówek, o których mowa w pkt 1.
Lp. |
Nazwa placówki |
Miejscowość/ci, w której/ych placówka prowadzi działania |
Liczba odbiorców działań placówki w okresie sprawozdawczym |
|
1 |
Hospicjum Domowe dla Dzieci Zi |
siedziba – Łódź; świadczenie o |
69 |
3. Informacja dotycząca liczby odbiorców działań organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym.
Liczba odbiorców działań organizacji
(Należy oszacować liczbę odbiorców działań organizacji w okresie sprawozdawczym, w podziale na osoby fizyczne i osoby prawne) |
Osoby fizyczne |
700 |
||
|
Osoby prawne |
1 |
4. Informacja dotycząca działalności nieodpłatnej pożytku publicznego organizacji w okresie sprawozdawczym.
Opis przedmiotu nieodpłatnej działalności pożytku publicznego – PKD – 9499Z – Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana.
(Należy podać informację na temat rodzaju działalności nieodpłatnej organizacji w okresie sprawozdawczym, wraz ze wskazaniem kodu/ów PKD 2007 odpowiadającego tej działalności. Jeśli organizacja prowadzi więcej niż 3 rodzaje działalności nieodpłatnej, należy podać informację na temat trzech głównych rodzajów działalności (podanie maksymalnie 3 kodów), zaczynając od głównego przedmiotu działalności)
Zasięg terytorialny prowadzonej przez organizację nieodpłatnej działalności pożytku publicznego – cały kraj
(Należy wskazać np. „gmina”, „powiat”, „województwo”, „cały kraj”, „zagranica”)
5. Informacja dotycząca działalności odpłatnej pożytku publicznego i działalności gospodarczej organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym.
Organizacja prowadziła działalność odpłatną pożytku publicznego – NIE.
Organizacja prowadziła działalność gospodarczą – NIE.
Przychody i koszty organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym
- Informacja o przychodach organizacji.
Łączna kwota przychodów organizacji ogółem (zgodnie z rachunkiem wyników / zysków i strat) | 3,8O2,837.69 zł | ||
Informacja o źródłach przychodów organizacji | |||
Przychody z działalności nieodpłatnej pożytku publicznego | 0.00 zł | ||
Przychody z działalności odpłatnej pożytku publicznego | 0.00 zł | ||
Przychody z działalności gospodarczej | 0,00 zł | ||
Przychody z działalności finansowej | 24,233.89 zł | ||
Przychody z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych | 1,177,O34.O4 zł | ||
Ze źródeł publicznych ogółem: | 945,1O1.23 zł | ||
a) ze środków europejskich w rozumieniu przepisów o finansach publicznych | 736,O67.83 zł | ||
b) ze środków budżetu państwa | 1O7,663.4O zł | ||
c) ze środków budżetu jednostek samorządu terytorialnego | 1O1,37O.OO zł | ||
d) z dotacji z funduszy celowych | O.OO zł | ||
Ze źródeł prywatnych ogółem: | 723,421.45 zł | ||
a) ze składek członkowskich | O.OO zł | ||
b) z darowizn od osób fizycznych | 372,324.8O zł | ||
c) z darowizn od osób prawnych | 297,O38.39 zł | ||
d) z ofiarności publicznej (zbiórek publicznych, kwest) | 29,158.26 zł | ||
e) ze spadków, zapisów | O.OO zł | ||
f) z wpływów z majątku (w szczególności sprzedaż lub wynajem składników majątkowych) | 24,9OO.OO zł | ||
g) z nawiązek sądowych | O.OO zł | ||
h) ze świadczeń pieniężnych | O.OO zł | ||
Z innych źródeł | 9OO,874.6O zł |
2. Wynik działalności odpłatnej pożytku publicznego lub działalności gospodarczej organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym.
Wynik działalności odpłatnej pożytku publicznego |
O.OO zł |
||
Wynik działalności gospodarczej |
O.OO zł |
||
w tym: wysokość środków przeznaczona na działalność statutową |
O.OO zł |
3. Informacje o sposobie wydatkowania środków pochodzących z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych.
Wysokość kwoty pochodzącej z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych niewydatkowanej w poprzednich okresach sprawozdawczych |
O.OO zł |
||
Wysokość kwoty pochodzącej z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych wydatkowanej w okresie sprawozdawczym ogółem |
1,177,O34.O4 zł |
||
Działania, na które wydatkowano środki pochodzące z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych w okresie sprawozdawczym (w szczególności określone w pkt II.1.1) oraz kwoty przeznaczone na te działania |
|||
|
|
|
|
1 |
Hospicjum Domowe dla Dzieci Ziemi Łódzkiej |
832,918.89 zł |
|
2 |
koszty organizacji wolontariatu |
36,O46.66 zł |
|
3 |
Organizacja Hospicjum Stacjonarnego dla Dzieci |
2OO,OOO.OO zł |
4. Cele szczegółowe, w rozumieniu przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych, wskazane przez podatników podatku dochodowego od osób fizycznych, na które organizacja pożytku publicznego wydatkowała najwięcej środków pochodzących z 1% podatku dochodowego w okresie sprawozdawczym wraz z kwotą.
- wsparcie leczenia Dawida Trzciny – 2O,OOO.OO zł.
Informacje o poniesionych kosztach w okresie sprawozdawczym
Koszty ogółem: | W tym: wysokość kosztów finansowana z 1% podatku dochodowego od osób fizycznych | ||
Koszty organizacji w okresie sprawozdawczym ogółem: | 3,735,335.82 zł | 1,177,O34.O4 zł | |
a) koszty z tytułu prowadzenia nieodpłatnej działalności pożytku publicznego | O.OO zł | 1,177,O34.O4 zł | |
b) koszty z tytułu prowadzenia odpłatnej działalności pożytku publicznego | O.OO zł | O.OO zł | |
c) koszty z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej | O.OO zł | ||
d) koszty administracyjne, w tym: zużycie materiałów i energii, usługi obce, podatki i opłaty, wynagrodzenia oraz ubezpieczenia i inne świadczenia, amortyzacja | 486,519.O6 zł | O.OO zł | |
e) koszty kampanii informacyjnej lub reklamowej związanej z pozyskiwaniem 1% podatku dochodowego od osób fizycznych | 76,372.OO zł | O.OO zł | |
f) pozostałe koszty ogółem: | 3,172,444.76 zł | O.OO zł |
Korzystanie z uprawnień w okresie sprawozdawczym
Organizacja korzystała z następujących zwolnień:
- z podatku dochodowego od osób prawnych,
- z podatku od nieruchomości,
- z opłaty skarbowej.
Organizacja korzystała z prawa do nieodpłatnego informowania przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji o prowadzonej działalności pożytku publicznego, zgodnie z art. 23a ust. 1 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 226) – TAK.
Organizacja korzystała z uprawnienia do nabycia na szczególnych zasadach prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości z zasobu Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, lub zawarła umowy użytkowania, najmu, dzierżawy lub użyczenia i przysługuje jej w odniesieniu do tych nieruchomości następujące prawo:
- użyczenie.
Personel organizacji pożytku publicznego w okresie sprawozdawczym
- Pracownicy oraz osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej.
Liczba osób zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy (W odpowiedzi należy uwzględnić wszystkie osoby zatrudnione w organizacji na podstawie stosunku pracy (etat lub część etatu) w okresie sprawozdawczym, nawet jeśli obecnie nie są już zatrudnione w organizacji) |
19.0 osób |
Przeciętna liczba zatrudnionych w organizacji na podstawie stosunku pracy w przeliczeniu na pełne etaty (Aby określić przeciętne zatrudnienie należy zsumować wszystkie osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy w poszczególnych miesiącach w okresie sprawozdawczym (wraz z ułamkami odpowiadającymi części etatu, np. 0,5 w przypadku osoby zatrudnionej na pół etatu), dodać do siebie sumy zatrudnionych z 12 miesięcy i podzielić przez 12. Wynik wpisać z dokładnością do 1 miejsca po przecinku) |
16.3 etatów |
Liczba osób świadczących usługi w organizacji na podstawie umowy cywilnoprawnej | 82.0 osób |
2. Członkowie (nie dotyczy fundacji).
Organizacja ma członków | NIE |
Liczba członków organizacji wg stanu na ostatni dzień roku obrotowego | 0.00 osób fizycznych |
0.00 osób prawnych | |
Zmiana członkostwa w organizacji | organizacja pozyskała O członków |
organizacja straciła O członków |
3. Wolontariat w okresie sprawozdawczym.
Organizacja korzystała ze świadczeń wykonywanych przez wolontariuszy (Zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, wolontariuszami są osoby wykonujące nieodpłatnie i dobrowolnie pracę na rzecz organizacji, niezależnie od tego, czy są to osoby niezwiązane z organizacją, członkowie, pracownicy, osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej czy przedstawiciele władz organizacji) |
TAK | |
Liczba wolontariuszy wykonujących świadczenie na rzecz organizacji przez okres krótszy niż 3O dni (Każdy wolontariusz powinien być liczony tylko raz, niezależnie od liczby świadczeń wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym i czasu pracy) |
0.00 osób | |
w tym: | a) członkowie organizacji | 0.00 osób |
b) pracownicy organizacji | 0.00 osób | |
c) osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej | 0.00 osób | |
d)członkowie organu zarządzającego | 0.00 osób | |
e) inne osoby | 0.00 osób | |
Liczba wolontariuszy wykonujących świadczenie na rzecz organizacji przez okres dłuższy niż 3O dni (Każdy wolontariusz powinien być liczony tylko raz, niezależnie od liczby świadczeń wykonanych na rzecz organizacji w okresie sprawozdawczym) |
95.00 osób | |
w tym: | a) członkowie organizacji | 0.00 osób |
b) pracownicy organizacji | 3.00 osób | |
c) osoby świadczące usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej | 0.00 osób | |
d)członkowie organu zarządzającego | 6.00 osób | |
e) inne osoby | 86.00 osób |
Wynagrodzenia w okresie sprawozdawczym
Łączna kwota wynagrodzeń (brutto) wypłaconych przez organizację w okresie sprawozdawczym |
1,497,887.32 zł | ||
w tym | a) z tytułu umów o pracę | 424,66O.18 zł | |
wynagrodzenie zasadnicze | 34O,3O6.91 zł | ||
nagrody | O.OO zł | ||
premie | O.OO zł | ||
inne świadczenia (np. służbowy telefon, samochód) | O.OO zł | ||
b) z tytułu umów cywilnoprawnych | 1,O73,227.14 zł | ||
Łączna kwota wynagrodzeń wypłaconych przez organizację pracownikom oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej, w związku z prowadzoną działalnością pożytku publicznego | 1,497,887.32 zł | ||
w tym: | a) w związku z prowadzoną działalnością odpłatną pożytku publicznego | O.OO zł | |
b) w związku z prowadzoną działalnością nieodpłatną pożytku publicznego | 1,497,887.32 zł | ||
Łączna kwota wynagrodzeń wypłaconych przez organizację pracownikom oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą organizacji | O.OO zł | ||
Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu zarządzającego organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne | O.OO zł | ||
Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom innych organów organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne | O.OO zł | ||
Wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej | 1,235.88 zł | ||
Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom organu zarządzającego, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne | O.OO zł | ||
Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego członkom innych organów organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia oraz umowy cywilnoprawne | O.OO zł | ||
Wysokość najwyższego miesięcznego wynagrodzenia (brutto) wypłaconego pracownikom organizacji, wliczając wynagrodzenie zasadnicze, nagrody, premie i inne świadczenia, oraz osobom świadczącym usługi na podstawie umowy cywilnoprawnej | 2O,659.61 zł | ||
Dodatkowe uwagi dotyczące wynagrodzeń (Można podzielić się z opinią publiczną dodatkowymi uwagami dotyczącymi poziomu lub konstrukcji wynagrodzeń w organizacji wówczas należy wpisać te uwagi w przygotowane pole) |
dot. poz. 9 – wynagrodzenie na podstawie umowy o dzieło, przygotowanie projektu „pozwól mi być” (5O% ceny rynkowej). Wypłacono jednokrotnie. |
Informacja o udzielonych przez organizację pożytku publicznego pożyczkach pieniężnych w okresie sprawozdawczym
- Organizacja udzielała pożyczek pieniężnych – NIE.
- Wysokość udzielonych pożyczek pieniężnych – 0.00 zł.
- Statutowa podstawa przyznania pożyczek pieniężnych – BRAK.
Informacja o działalności zleconej organizacji pożytku publicznego przez administrację publiczną w okresie sprawozdawczym
- Organizacja realizowała zadania zlecone przez organy jednostek samorządu terytorialnego – TAK.
- Informacja na temat realizowanych zadań i kwot dotacji otrzymanych na ich realizację.
Lp. |
Nazwa zadania |
Kwota |
|
1 |
„Rehabilitacja osób niepełnosprawnych” |
15,OOO.OO zł |
|
2 |
„Podniesienie jakości opieki nad pacjentami Hospicjum Domowego dla Dzieci Ziemi Łódzkiej” |
2O,OOO.OO zł |
|
3 |
„Pozwól mi być „ |
66,37O.OO zł |
3. W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zadania zlecone przez organy administracji rządowej – TAK.
4. Informacja na temat realizowanych zadań i kwot dotacji otrzymanych na ich realizację.
Lp. |
Nazwa zadania |
Kwota |
1 |
„Gajusz – przyjaciel chorego dziecka” |
28,14O.OO zł |
2 |
„Dzieci bez granic” |
41,34O.OO zł |
3 |
„Pierwsze kroki” |
38,17O.OO zł |
Informacja dotycząca realizowanych przez organizację pożytku publicznego zamówień publicznych w okresie sprawozdawczym
- W okresie sprawozdawczym organizacja realizowała zamówienia publiczne – NIE.
Informacje uzupełniające
1. Wykaz spółek, w których organizacja posiada co najmniej 2O% udziałów lub akcji w kapitale zakładowym lub co najmniej 2O% ogólnej liczby głosów w organie stanowiącym spółki.
2. Wykaz fundacji, których organizacja jest fundatorem.
3. Informacje o kontrolach przeprowadzonych w organizacji przez organy administracji publicznej w okresie sprawozdawczym.
Lp. |
Przedmiot kontroli |
Organ kontrolujący |
Data zakończenia kontroli |
||
1 |
Uprawnienia, obowiązki i wymogi wynikające z art. 8-10, 20, 21, 23, 24-27 oraz 42-48 ustawy z dn. 24 kwietnia 2OO3r. o działalności pożytku publicznego |
Wojewoda Łódzki |
2011-11-22 |
||
2 |
Prawidłowość obliczenia składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne od wynagrodzeń jednego z pracowników. |
ZUS I Oddział w Łodzi |
2011-08-19 |
4. Organizacja przeprowadziła badanie sprawozdania finansowego na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.) lub rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie obowiązku badania sprawozdań finansowych organizacji pożytku publicznego (Dz. U. Nr 285, poz. 2852) – TAK.
5. Dodatkowe informacje – BRAK.