- Strona główna
- > Gajusz szuka człowieka
Gajusz szuka człowieka

Fundacja Gajusz, działająca od 1998 roku na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Prowadzimy hospicjum domowe, stacjonarne i perinatalne.
Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
Od 2016 roku prowadzimy TULI LULI Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny – jest to jeden z dwóch takich ośrodków w kraju,a jedyny na terenie województwa łódzkiego i ościennych.W Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie Cukinia wsparciem obejmujemy całe rodziny.
Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są dzieci i ich dobro. Każdego roku pomagamy ponad tysiącowi rodzin. A nasz zespół to już ponad 160 osób.
Chcesz do nas dołączyć?
Aplikuj, wypełniając poniższy formularz lub wyślij zgłoszenie na praca@gajusz.org.pl
U dołu strony publikujemy aktualne oferty pracy.
Koordynator Wolontariatu
Zakres zadań na stanowisku:
Koordynator jest odpowiedzialny za poszukiwanie wolontariuszy, szkolenie i organizację ich wsparcia dla dzieci i rodzin znajdujących się pod opieką Fundacji oraz o dbanie o nich.
Odpowiada w szczególności za:
- ustalanie potrzeb wolontaryjnych każdego z zespołów, w tym: oddział szpitalny, hospicjum stacjonarne – Pałac, domowe, ośrodek preadopcyjny – Tuli Luli, dział obsługi darczyńcy,
- prowadzenie rekrutacji, a następnie formalizacja współpracy z Wolontariuszami (kierowanie na badania lekarskie, podpisywanie niezbędnych dokumentów, organizacja szkoleń wstępnych i wdrożenia),
- utrzymywanie kontaktów z aktualnymi oraz potencjalnymi osobami realizującymi wolontariat dla Fundacji, udzielanie im wsparcia, pomoc, a także organizacja integracji tego zespołu,
- budowanie atmosfery przyjaźni, szacunku i pomocnych warunków, aby skutecznie wypełniać zadania wolontariatu,
- prowadzenie strony na FB, Instagramie i TikToku,
- przygotowywanie raportów i podsumowań.
Wymagania:
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania grafikiem,
- dyspozycyjność – praca jest niepełnoetatowa i niezbędna jest gotowość do działania w różnych godzinach i dniach, przy czym staramy się wszyscy
- prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu auta.
- cechy osobiste:
- zdolności komunikacyjne oraz współpracy z różnymi osobami.
- asertywność i umiejętność stawiania granic.
- chęć rozwoju i świadomość konieczności bieżącej superwizji swojej pracy.
- zarządzanie emocjami swoimi i innych.
Oferujemy:
- radość i spełnienie wynikające z niesienia pomocy, dobrą atmosferę i poczucie, że czas który poświęcasz bezinteresownie zwraca się podwójnie 😊.
- współpracę w ramach umowy zlecenia w niepełnym wymiarze 80 godzin miesięcznie.
- stałe warunki współpracy.
- możliwość własnej organizacji pracy oraz elastyczne godziny pracy.
- zapewnimy Ci rozwój poprzez szkolenia, które zwiększą Twoje kompetencje.
- współpraca ze specjalistycznym zespołem.
- w celu zapewnienia maksymalnej gwarancji jakości oraz bezpieczeństwa pracy, Fundacja posiada certyfikację ISO 9001:2015.
Oferta i proces rekrutacji
Jesteśmy stabilną organizacją, tworzymy przyjazne miejsce pracy, dobrze zorganizowane. Zapewniamy planowe wdrożenie do pracy, szkolenia oraz wsparcie specjalistów. Oferujemy pracę w stabilnej organizacji wśród ludzi z pasją.
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów. Po analizie CV wybierzemy do kontaktu osoby spełniające najlepiej nasze kryteria, zadzwonimy i przeprowadzimy krótką rozmowę. Następnie zaprosimy do Fundacji na wspólną rozmowę oraz poznanie na miejscu zadań i obowiązków.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl. Prosimy o dopisanie numeru ref. 03/05/2023
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Młodszy Fundraiser/Koordynator Biura
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za:
- Prowadzenie procesu obsługi darczyńców indywidualnych poprzez organizację i koordynację zbiórek na rzecz fundacji – np. zbiórki pieniędzy podczas imprez (typu koncert) oraz uroczystości (typu śluby), prezentów dla podopiecznych fundacjidarów rzeczowych:
- obsługa telefoniczna, mejlowa i listowna darczyńców: udzielanie informacji, instrukcji potencjalnym darczyńcom jak wesprzeć fundację i utrzymanie kontaktu w celu finalizacji procesu, wysyłanie podziękowań;
- koordynacja procesu pozyskiwania darów rzeczowych – kontakt z jednostkami fundacji i weryfikacja potrzeb, rozmowy z zewnętrznymi podwykonawcami/darczyńcami, przyjmowanie darów rzeczowych, ich ewidencja i dystrybucja do osób docelowych;
- współpraca ze szkołami/przedszkolami/instytucjami wyrażającymi chęć wsparcia fundacji – koordynacja procesu;
- monitorowanie i doskonalenie procesu pozyskiwania darczyńców indywidualnych;
- po przeszkoleniu – obsługa systemu CRM (baza do zarządzania relacjami z darczyńcami) i analiza ścieżki kontaktu z darczyńcami, podstawowa obsługa programów graficznych i tworzenie prostych komunikatów fundraisingowych.
- Koordynacja pracy biura Działu Obsługi Darczyńcy, w tym między innymi:
- odbieranie telefonów oraz mejli i przekierowywanie ich do osób docelowych;
- obieg dokumentów (np. opisywanie faktur, udział w procesie rozliczania grantów);
- realizacja zamówień biurowych/marketingowych na rzecz Działu Obsługi Darczyńcy.
Wymagania
- Perfekcyjna organizacja pracy własnej.
- Komunikatywność, elastyczność, otwartość i życzliwość w kontakcie z potencjalnym darczyńcą.
- Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie Office 365 (Word, Excel, Outlook).
- Łatwość uczenia się nowych programów i aplikacji, tj. Canva, CRM.
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (rozmowy telefoniczne, maile).
- Doświadczenia zawodowe w obszarze obsługi klienta/ marketingu/ fundraisingu.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
- Cechy osobiste:
- uprzejmość, szacunek i empatia, ciekawość ludzi;
- orientacja na cele, zadaniowość;
- skrupulatność i dobra organizacja pracy oraz zdolności analityczne;
- umiejętność pracy zespołowej;
- poprawność językowa w piśmie;
- wysoka motywacja do rozwoju, podnoszenia kwalifikacji.
Zapewnimy Ci:
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Wynagrodzenie miesięczne w wysokości 4600-6000 brutto oraz premia roczna.
- Systematyczne szkolenia, również w innych obszarach działalności fundacji (psychologia, opieka paliatywna itp.).
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Dostęp do pakietów sportowych i badań laboratoryjnych na preferencyjnych warunkach.
- Bonusowe dni wolne od pracy: Wigilia i Wielki Piątek.
Jeśli nigdy nie miałeś/aś kontaktu z pracą fundraisera, nie martw się.
Nauczymy Cię tej pracy i pokażemy, jak fantastyczną przygodą jest relacja z darczyńcami jednej z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Nasz zespół jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wspieramy się.
Zapraszamy osoby, które chcą się uczyć i rozwijać.
Prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie numeru ref.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Pielęgniarka w Hospicjum Stacjonarnym
Pielęgniarki współpracują z opiekunami, wspólnie zapewniają ciepło i troskę. Pracują w rytmie małych pacjentów, tworząc dla nich dom. Chcemy, aby czuły się u nas jak w rodzinie.
Pielęgniarka w Hospicjum Stacjonarnym
Miejsce pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego 87
Nr Ref.: 03/03/2023
Opis stanowiska
- Stała, bezpośrednia opieka nad pacjentami.
- Wykonywanie świadczeń na zlecenie lekarza (rehabilitacyjnych i leczniczych).
- Podawanie leków, pobieranie badań.
- Wprowadzanie usprawnień oraz nowych metod pielęgnacyjnych optymalizujących poziom opieki nad pacjentem.
- Uzupełnienie dokumentacji medycznej.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe.
- Ukończony kurs kwalifikacyjny o specjalności pielęgniarskiej.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafiku (zapewniamy stałą, 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Doświadczenie w zakresie opieki paliatywnej mile widziane.
Oferujemy
- Preferowany pełny wymiar czasu pracy.
- Cały etat 7000zł brutto, z możliwością zwiększenia liczby dyżurów.
- Umowa zlecenie lub B2B.
- Wynagrodzenie zależy od liczby zrealizowanych dyżurów w miesiącu.
- Niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc innych pielęgniarek, lekarzy, specjalistów oraz opiekunów.
- Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem w przyjaznym otoczeniu.
Po analizie CV zadzwonimy do wybranych kandydatów i przeprowadzimy krótką rozmowę. Następnie zaprosimy do Fundacji na spotkanie. Jeśli jesteś zainteresowana/y, prześlij CV na adres: praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Opiekun w IOP TULI LULI
Opiekunowie zapewniają stałe ciepło i troskę, pracują w rytmie naszych małych podopiecznych.
Stwarzają dom – chcemy aby nasze Dzieci czuły się u nas jak w rodzinie.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Bezpośrednia opieka nad dziećmi.
- Utrzymywanie czystości, porządku, prace higieniczne.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
- Zabawa i dbałość o stały rozwój Dzieci.
Wymagania
- Miłość do Dzieci i chęć pomocy.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafika (zapewniamy naszym Dzieciom stałą 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Dyspozycyjność związana z pracą według wskazań grafika (zmiany 12-godzinne, także w weekendy i święta).
- Wymagane ukończenie szkoły przygotowującej do pracy w zawodzie opiekuna dziecięcego lub pielęgniarki albo studia pedagogiczne.
Jeśli czujesz, że jesteś w stanie opiekować się dzieckiem, poświęcić mu swój czas i uwagę, ta praca jest dla Ciebie.
ZAPEWNIMY CI niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc Specjalistów. Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem, w przyjaznym otoczeniu. Twoje wynagrodzenie będzie zależne od liczby dyżurów w miesiącu, płatne za godziny pracy, w systemie miesięcznym.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl dopisując numer referencyjny 02/05/2021
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Opiekun z Ukrainy w IOP Tuli Luli
Opiekunowie zapewniają stałe ciepło i troskę, pracują w rytmie naszych małych podopiecznych.
Stwarzają dom – chcemy aby nasze Dzieci czuły się u nas jak w rodzinie.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Bezpośrednia opieka nad dziećmi.
- Utrzymywanie czystości, porządku, prace higieniczne.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
- Zabawa i dbałość o stały rozwój Dzieci.
Wymagania
- Miłość do Dzieci i chęć pomocy.
- Podstawowa znajomość języka polskiego.
- Posiadanie ważnego Paszport biometrycznego z pieczątkami, Kartę Polaka lub Oświadczenie, że jest się obywatelem Ukrainy spełniającym warunki Ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafiku (zapewniamy naszym Dzieciom stałą 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Dyspozycyjność związana z pracą według wskazań grafika (zmiany 12-godzinne, także w weekendy i święta).
Jeśli czujesz, że jesteś w stanie opiekować się dzieckiem, poświęcić mu swój czas i uwagę, ta praca jest dla Ciebie.
ZAPEWNIMY CI niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc Specjalistów. Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem, w przyjaznym otoczeniu. Twoje wynagrodzenie będzie zależne od liczby dyżurów w miesiącu, płatne za godziny pracy, w systemie miesięcznym.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl dopisując numer referencyjny 01/04/2022
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Pielęgniarka w Hospicjum domowym
Na tym stanowisku Twoimi najważniejszymi zadaniami będą
- Przeprowadzanie wizyt domowych u naszych podopiecznych i sprawowanie nad nimi opieki pielęgniarskiej (wybrane miejscowości w woj. łódzkim).
- Współpraca z doświadczonym i profesjonalnym gronem lekarskim, realizacja zaleceń medycznych.
- Szkolenie rodziców w zakresie pielęgnacji, podawania leków i obsługi sprzętu medycznego oraz udzielanie rodzinom wsparcia w zakresie opieki paliatywnej. Będziesz ich Aniołem Stróżem.
- Dostarczanie leków, materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego do domów pacjentów.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej.
- Udział w odprawach zespołów, superwizjach pracy i szkoleniach.
Wymagania odnośnie Twojego przyszłego stanowiska
- Wykształcenie minimum licencjackie, prawo wykonywania zawodu.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
- Dodatkowe kwalifikacje premiowane wyższym wynagrodzeniem takie jak: kurs opieki paliatywnej, specjalizacje lub kursy: ratunkowy, anestezjologiczny, kardiologiczny, pediatryczny, chirurgiczny.
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu auta.
- Zależy nam na tym, żebyś był/a samodzielna/-y, gotowa/-y do podejmowania szybkich i kluczowych decyzji dla zdrowia podopiecznych. Ważnym dla nas jest też to, żebyś chciał/a się rozwijać i współpracować z zespołem.
Zapewniamy
- Pełen proces wdrożenia do pracy. Oferujemy pół dnia pracy wolontaryjnej, dzięki której będziesz wiedział/a, czy praca z naszymi podopiecznymi jest dla Ciebie!
- Stałe warunki współpracy – umowa cywilnoprawna, umowa zlecenie lub umowa B2B.
- Płaca uzależniona jest od kwalifikacji, Twojej deklaracji czasu, jaki możesz nam poświęcić i liczby wizyt, które możesz odbyć. W zależności od Twoich kwalifikacji oraz dostępności będzie wynosić od 2500 do 6900 zł brutto. Dodatkowo przy realizacji dyżurów otrzymujesz wynagrodzenie za sam dyżur i interwencję u pacjentów.
- Oferujemy także sprzęt medyczny i służbowy samochód, który zapewni Ci dobre warunki pracy oraz pomoże w sprawowaniu jak najlepszej opieki nad podopiecznymi.
- Chcemy zapewnić Ci rozwój poprzez szkolenia, które zwiększą Twoje kompetencje.
Jesteś zainteresowana/-y? Wspaniale! Prześlij cv na adres: praca@gajusz.org.pl
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 885 575 525.
Czekamy na Ciebie!
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Koordynator procesów terapeutycznych i organizacyjnych
Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie CUKINIA to miejsce, gdzie wsparcie otrzymują rodziny skrzywdzone i ciężko doświadczone przez los. Zapewniamy opiekę psychologa, psychiatry, fizjoterapeuty i logopedy.
Stanowisko, które oferujemy, wiąże się z odpowiedzialnością za koordynację pracy terapeutycznej psychologów i psychoterapeutów. Jednocześnie też daje możliwość prowadzenia działań terapeutycznych dla rodzin i dzieci w zakresie własnych kompetencji.
Kluczowe obowiązki
- Udział w budowaniu strategii terapeutycznych realizowanych w Centrum Terapii, w szczególności z uwzględnieniem potrzeb zawartych w wymaganiach realizowanych projektów i kontraktów.
- Bieżąca współpraca z Dyrektorem ds. Wsparcia Psychologicznego i Psychoterapii w zakresie kompetencji merytorycznych kadry oraz modeli terapeutycznych.
- Organizacja i koordynacja działań związanych z terapią środowiskową w ramach Ośrodka Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży 1 poziom referencyjny.
- Monitoring dokumentacji, procesów diagnostycznych, dbałość o dostęp do niezbędnych narzędzi psychologicznych oraz rekomendacja nowych.
- Organizacja konsyliów, superwizji i konsultacji merytorycznych dotyczących konkretnych przypadków psychologicznych i psychoterapeutycznych, bieżąca kontrola potrzeb terapeutów w tym zakresie.
- Współraca z instytucjami zewnętrznymi w celu wsparcia działań Centrum w obszarze pomocy psychologicznej.
- Bieżąca współpraca z Dyrektorem Centrum w zakresie aktualizacji wymagań merytorycznych z uwzględnieniem zmieniających się przepisów i wymagań kontraktowych.
Pomocne na tym stanowisku są
Chęć rozwoju i świadomość bieżącej superwizji swojej pracy. Dodatkowo ważne są dla nas:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w organizacji pracy zespołu.
- Minimum 2-letnie doświadczenie terapeutyczne i potwierdzony udział w superwizjach pracy własnej.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu szkoleń (minimum 100 godzin).
- Wykształcenie wyższe o profilu psychologicznym lub pedagogicznym lub ukończone kursy certyfikujące.
- Cechy osobiste – inicjatywa, szacunek, łatwość nawiązywania relacji i budowania współpracy.
Fundacja zapewni Ci stabilne miejsce pracy, możliwość kontaktu z wybitnymi specjalistami, psychoterapeutami, dostęp do wiedzy psychologicznej. Stanowisko charakteryzuje duża samodzielność oraz wpływ na działania terapeutyczne i strategię funkcjonowania poradni.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV z numerem referencyjnym 05/05/2021.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Psycholog z potwierdzonym doświadczeniem klinicznym oraz diagnosta kliniczny
W oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia Fundacja Gajusz uruchamia Ośrodek Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży. Poszukujemy certyfikowanych terapeutów, którzy będą realizować porady psychoterapeutyczne i prowadzić diagnozę dla naszych małych pacjentów.
Jesteśmy jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Prowadzimy hospicjum domowe, stacjonarne i perinatalne. W 2016 roku powstał Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny Tuli Luli, w którym mieszkają niemowlęta opuszczone przez rodziców biologicznych. W Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie Cukinia wspieramy małych pacjentów okrutnie doświadczonych przez los i ludzi.
Kontrakt z NFZ pozwala nam kontynuować misję pomagania najbardziej potrzebującym. Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
W trudnym czasie epidemii można realizować działania, korzystając z narzędzi teleinformatycznych.
Nie ogranicza nas miejsce zamieszkania!
Będziemy realizować diagnozy i terapie również zdalnie.
Szczegółowe wymagania
- Specjalizacja kliniczna lub potwierdzone co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy klinicznej.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
- Znajomość nowoczesnych narzędzi diagnozy, testów psychologicznych, inwentarzy i skal psychopatologicznych, szczególnie w odniesieniu do dzieci i młodzieży.
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu diagnoz z wykorzystaniem połączeń teleinformatycznych.
Zaangażowanie i chęć pracy zespołowej dla dobra dzieci jest warunkiem koniecznym, aby z powodzeniem pracować w naszej fundacji.
Zapewniamy
- Kontakt z pacjentami i wsparcie organizacyjne.
- Stałe warunki i długoletnią współpracę po okresie adaptacji.
- Cykliczne superwizje pracy.
- Raz na miesiąc konsylia omawiające sytuację i postęp psychoterapeutyczny klientów.
- Współpracę z bardzo profesjonalnym, doświadczonym zespołem psychologów, pedagogów i psychiatrów.
- Zaplanowany proces wdrożenia do pracy.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Wykonywanie diagnozy psychologicznej oraz udzielanie porad psychologicznych.
- Przygotowywanie sprawozdań.
- Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji.
- Udział w superwizjach i spotkaniach zespołu.
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów. Po analizie CV wybierzemy osoby spełniające nasze kryteria. Zadzwonimy i zaprosimy na rozmowę wstępną. Następnie spotkamy się w siedzibie fundacji z Dyrektorem Psychoterapii i Superwizji oraz Zarządem.
Jeśli jesteś zainteresowana/-y, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl. Prosimy o dopisanie numeru ref. 02/04/2020
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Lekarz
„Tajemnica życia leży w poszukiwaniu piękna.”
Oskar Wilde
Dlaczego poszukujemy lekarzy? Bo nasze dzieci potrzebują opieki – fachowej, zaangażowanej i miłej. Część z nich mieszka w hospicjum stacjonarnym (nazywamy je Pałacem). Pozostali chorują w swoich domach. Dzięki hospicjum domowemu mogą spędzać czas z rodziną, we własnym pokoju, zamiast w szpitalu. Lekarze, pielęgniarki, fizjoterapeuci i psycholodzy Fundacji Gajusz regularnie ich odwiedzają. Razem z rodzicami staramy się stworzyć im jak najlepszy, bezpieczny, czasem trochę bajkowy świat.
Jest nas jednak wciąż za mało, aby sprostać temu wyzwaniu. Pewnie wyobrażasz sobie, że hospicjum to smutne miejsce. Ludzie widzą zło świata, gdy patrzą na nieuleczalnie chore dzieci. Myślą o braku perspektyw, o końcu dla osób, które dopiero życie zaczęły. I boją się. Boją się swoich emocji z tym związanych, boją się, że nie sprostają. Ludzie myślą, że w hospicjum jest strasznie, że nasi Podopieczni są trudni w kontakcie i nie umieją współpracować z lekarzami. Boją się, że zmierzą się z emocjami, które będą nie do przejścia. Boją się silnego przywiązania do dzieci, które w bliższej lub dalszej perspektywie odejdą. Dlatego lekarze częściej wybierają szpital czy pracę w poradni niż nas.
- Tymczasem to właśnie u nas najczęściej zdarzają się CUDA. Choćby ostatnio, gdy Oskarek po udanej operacji pojechał do domu, a szczęśliwi rodzice dziękowali pracownikom za troskę i wiarę, że będzie dobrze.
- Tymczasem to właśnie u nas najbardziej widać, jak bardzo leczenie i rehabilitacja mogą wpłynąć na poprawę stanu zdrowia.
- Tymczasem to u nas najważniejsze jest holistyczne patrzenie na dziecko – bo nawet drobne, malutkie działania wpływają na jego samopoczucie.
- Tymczasem to u nas dbamy nie tylko o małych pacjentów, ale też o piękne otoczenie. Wdzięczność Rodziców za pomoc i wsparcie jest naszym motorem do działania.
„Zachęcam Cię – dołącz do nas. Bądź Pediatrą dla naszych dzieci. Działaj z nami i miej wpływ największy, jaki tylko możesz mieć – na życie tych, którym inni nie dawali nadziei.”
Tisa Żawrocka-Kwiatkowska
Prezes Fundacji Gajusz
Kogo szukamy?
Poszukujemy lekarzy z chęcią do pracy niosącej ulgę w cierpieniu, z otwartym sercem i umysłem. Priorytetem jest dla nas posiadanie serdecznego stosunku do małych pacjentów oraz szeroka wiedza medyczna. Ważny jest życzliwy stosunek do ludzi, zaangażowanie we wspieranie dzieci i rozumienie problemów Rodziny.
Misja i zawód
Lekarz w hospicjum domowym i stacjonarnym:
- planuje i realizuje opiekę lekarską nad dziećmi;
- systematycznie i okresowo kontroluje zdrowie małych pacjentów;
- merytorycznie wspiera rodziny w opiece nad dziećmi przewlekle chorymi;
- współpracuje z wielospecjalistycznym zespołem hospicjum w celu zapewnienia najlepszej opieki.
Lekarze w Fundacji Gajusz mogą pracować na pełen etat lub potraktować tę współpracę jako dodatkową. Wizyty umawiają samodzielnie, korzystając z miesięcznego grafiku ustalonego wcześniej z dyrektorem hospicjum. Pracując na część etatu, opiekują się 2-3 Rodzinami w swoim regionie.
Głównym zadaniem lekarza jest dbałość o zapewnienie najwyższych standardów oraz pomoc medyczna. Na co dzień Rodzice współpracują z pielęgniarkami. Lekarz odbywa 2 obowiązkowe wizyty w miesiącu, dodatkowo wspiera Rodzinę w nagłych sytuacjach. Grafik dyżurów ustalany jest wspólnie z dyrektorem hospicjum. Staramy się, aby był on dogodny dla Pracownika i jednocześnie zapewniał dobrostan Podopiecznym. Po wizycie lekarz uzupełnia dokumentację medyczną. Raz w miesiącu, w poniedziałki, Zespół spotka się w fundacji, aby podsumować działania, wymienić się doświadczeniami, określić plan działań na kolejne tygodnie/miesiące.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie stałe: poziom ściśle związany z zadeklarowana liczbą godzin pracy/liczbą dzieci pod opieką/liczbą zrealizowanych planowo wizyt w miesiącu.
- Wynagrodzenie za dyżury (stawka za gotowość) i wizyty interwencyjne (stawka za godzinę interwencji).
- Możliwość korzystania z samochodu służbowego lub zwrot kosztów za dojazdy do pacjentów prywatnym samochodem.
- Elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania do dotychczasowej aktywności zawodowej.
- Współpraca z pielęgniarkami i rehabilitantami.
- Wsparcie psychoterapeutyczne i psychologiczne, w razie potrzeby superwizja.
- Benefity typu: karta sportowa ze zniżką, współfinansowanie szkoleń.
Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt z Aleksandrą Miziołek: praca@gajusz.org.pl / +48 504 270 753
Jak zacząć?
- Umówmy się na spotkanie w fundacji.
- Dyrektor hospicjum oraz kierownik medyczny opowiedzą dokładnie, jak wygląda praca, jakie są wyzwania zawodowe i potrzeby małych Pacjentów.
- Porozmawiacie również o doświadczeniu i kwalifikacjach.
- Następnie umówimy się na kilka wspólnych wyjazdów, aby sprawdzić, czy to odpowiednia praca dla Ciebie. Większość osób na tym etapie przekonuje się, że dotychczasowe wyobrażenia o pracy lekarza z dzieckiem hospicyjnym nie były trafne.
- Następnie podpiszemy umowę, ustalimy grafik i dzień rozpoczęcia współpracy.
Poczekaj!
Jeszcze nie czas na zawodowe zmiany? W porządku. Zostaw namiary na siebie. Podeślemy Ci czasem wieści z Gajusza.