- Strona główna
- > Gajusz szuka człowieka
Gajusz szuka człowieka

Fundacja Gajusz, działająca od 1998 roku na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Prowadzimy hospicjum domowe, stacjonarne i perinatalne.
Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
Od 2016 roku prowadzimy TULI LULI Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny – jest to jeden z dwóch takich ośrodków w kraju,a jedyny na terenie województwa łódzkiego i ościennych.W Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie Cukinia wsparciem obejmujemy całe rodziny.
Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są dzieci i ich dobro. Każdego roku pomagamy ponad tysiącowi rodzin. A nasz zespół to już ponad 160 osób.
Chcesz do nas dołączyć?
Aplikuj, wypełniając poniższy formularz lub wyślij zgłoszenie na praca@gajusz.org.pl
U dołu strony publikujemy aktualne oferty pracy.
Asystent pracownika socjalnego / Pracownik socjalny
Poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisku Asystent pracownika socjalnego / Pracownik socjalny
Zakres zadań na stanowisku:
- Współpraca z koordynatorem pracy socjalnej fundacji w zakresie działań socjalnych na rzecz dzieci i rodzin.
- Monitoring i analiza oceny sytuacji socjalnej Podopiecznych, wywiad socjalny.
- Organizacja pomocy materialnej, przygotowywanie pism i kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
- Planowanie, organizacja lub współorganizacja spotkań, wyjazdów, wydarzeń dla Podopiecznych i ich rodzin.
- Bezpośrednia i bieżąca współpraca ze specjalistami w tym psychologami, personelem medycznym i pozostałymi pracownikami celem indywidualnego zaplanowania najwłaściwszych działań i pomocy.
- Zaangażowanie w realizowane w fundacji akcyjne projekty związane ze wsparciem Rodzin w trudnych sytuacjach życia codziennego.
Wymagania
- Na tym stanowisku najważniejsze są proaktywność i zaangażowanie, terminowość oraz wysoka odporność na stres i przeciwności.
- Jako fundacja pomagamy naszym rodzinom w różnym zakresie oraz czasie, dlatego niezbędna jest dyspozycyjność.
- Doświadczenie w pracy socjalnej jest wskazane, ale nie jest konieczne. Cenne będą dla nas umiejętność komunikacji, aktywność i szybkość działania. Na tym stanowisku trzeba powstrzymać się od ocen postępowania innych, być otwartym na kreatywne budowanie rozwiązań, które pomogą dziecku i jego rodzinie.
- Oczekujemy też umiejętności pracy zespołowej – wspólna praca dla dobra Dzieci jest warunkiem koniecznym, aby z powodzeniem pracować w naszej fundacji.
Oferta i proces rekrutacji
Jesteśmy stabilną organizacją, tworzymy przyjazne miejsce pracy, dobrze zorganizowane. Zapewniamy planowe wdrożenie do pracy, szkolenia oraz wsparcie specjalistów. Oferujemy stałą pracę, w pełnym etacie.
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów. Po analizie CV wybierzemy do kontaktu osoby spełniające najlepiej nasze kryteria, zadzwonimy i przeprowadzimy krótką rozmowę. Następnie zaprosimy do nas, do siedziby fundacji na spotkanie z koordynatorem pracy socjalnej. W trzecim etapie zorganizujemy spotkanie z Zarządem.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV i list motywacyjny, w którym przedstawisz swoją koncepcję pracy na stanowisku na adres praca@gajusz.org.pl. Prosimy o dopisanie numeru ref. 01/01/2023
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Asystent biura w Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego rodzinie Cukinia
Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie CUKINIA to miejsce, gdzie wsparcie otrzymują rodziny skrzywdzone i ciężko doświadczone przez los. Zapewniamy opiekę psychologa, psychiatry, fizjoterapeuty
i logopedy. Realizacja ponad 800 terapii miesięcznie jest możliwa dzięki sprawnie prowadzonej organizacji pracy oraz m.in. rozliczeń NFZ.
Poszukujemy na cały etat osoby chętnej do pracy na stanowisku Asystent Biura.
Zakres zadań obejmuje:
- bieżącą obsługę klientów poradni, udzielanie informacji osobistej i telefonicznej dotyczącej możliwych porad i ich terminów,
- umawianie pacjentów, prowadzenie kalendarza spotkań terapeutów oraz list oczekujących na usługę,
- koordynację wykorzystania sal,
- obsługę aplikacji rozliczeniowej mMedica, w tym wprowadzanie zrealizowanych usług, generowanie i wysyłkę danych do NFZ, wyjaśnianie błędów.
- rozliczanie godzin realizacji kontraktu z NFZ i godzin pracy terapeutów,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- dbałość o porządek, bieżącą dostępność produktów oraz materiałów biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem.
Pomocne na tym stanowisku są:
- bezwzględna znajomość aplikacji Excel – używany na co dzień z zaawansowanymi funkcjami, praktycznie,
- doświadczenie w pracy w sekretariacie, w biurze, kadrach czy księgowości,
- bardzo dobra organizacja pracy i dokładność, umiejętność prowadzenia dokumentacji przy jednoczesnym odbieraniu telefonów, prowadzenia rozmów w recepcji itp.,
- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na efekt,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym od 8.30 do 16.30 lub 13-21, czasem w sobotę.
Jesteśmy stabilną organizacją, tworzymy wspólnie przyjazne miejsce pracy, dobrze zorganizowane, w ładnych wnętrzach. Dziennie w poradni w godzinach 9-21 realizowanych jest kilkadziesiąt wizyt, odbywają się też szkolenia.
Zapewniamy stabilność pracy, grafik tworzony z wyprzedzeniem, stałe wynagrodzenie i dostęp do wiedzy.
Termin podjęcia pracy początek roku 2023.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV z numerem referencyjnym W04/12/2022.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Animator Grupy Starszej (13+)
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za:
Planowanie i organizację spotkań, wyjazdów, integracji z grupą (średnio 2 razy w miesiącu, w weekendy); w tym między innymi:
- Przygotowywanie koncepcji zajęć, wsparcia grupy oraz rodzin, oraz ich prowadzenie.
- Współpracę z rodzicami i zespołem projektowym, wolontariuszami oraz pracownikami Fundacji.
- Dbałość o zapewnienie niezbędnych materiałów i akcesoriów do organizacji spotkań, w tym również zakup biletów, ubezpieczeń, noclegów, wyżywienia, atrakcji itp.
- Pracę zgodną z wytycznymi budżetowymi, dbałość o optymalne wykorzystanie środków w równowadze pomiędzy potrzebami Podopiecznych a możliwościami Fundacji.
- Wsparcie Działu Obsługi Darczyńcy w przygotowywaniu informacji do promocji, zbiórek i pozyskiwania funduszy na działanie, w porozumieniu z Koordynatorem.
- Udział w spotkaniach kadry Projektu, zgodnie z podanym wcześniej harmonogramem.
- Udział w spotkaniach i wyjazdach (weekendowych oraz wakacyjnych zgodnie z planem wyjazdów)w porozumieniu z koordynatorem.
- Składanie rozliczenia finansowego za każde spotkanie oraz raportowanie swoich działań po każdym spotkaniu według wzoru raportu.
- Udzielanie zarządowi Fundacji rzeczowych i kompleksowych informacji o prowadzonych działaniach
- Świadczenie usług zgodnie z aktualną wiedzą, dostępnymi metodami i środkami i zasadami etyki zawodowej oraz ze szczególną starannością.
Wymagania
Doświadczenie:
- Minimum rok doświadczenia w pracy z rodzinami i dziećmi.
- Doświadczenie w organizacji zabaw i integracji z dziećmi i/lub z dorosłymi osobami.
Wykształcenie:
1. Średnie lub wyższe.
2. Wskazane, lecz niekonieczne wykształcenie uzupełniające (lub kursy) w zakresie animacji i organizacji zajęć grupowych, Psychologii, Pedagogiki, Socjologii lub pokrewnych.
3. Mile widziana wiedza z zakresu psychologii, pedagogiki, metod pracy z grupą.
Niezbędne kwalifikacje i umiejętności:
1. Umiejętność organizacji zajęć, warsztatów, wyjazdów integracyjnych i spotkań grup.
2. Doświadczenie w prowadzeniu auta, prawo jazdy kat. B.
3. Cechy osobiste:
a. Inicjatywa i kreatywność.
b. Zorganizowanie i odpowiedzialność.
c. Uprzejmość, szacunek i empatia zrozumienie.
d. Łatwość nawiązywania relacji i budowanie współpracy.
e. Chęć rozwoju i świadomość konieczności bieżącej superwizji swojej pracy.
Zapewnimy Ci:
- Proces wdrożenia.
- Dokładne omówienie sposobu działania oraz organizację godzin pracy.
- Stałe warunki współpracy.
- Rozwój i szkolenia.
W trakcie procesu rekrutacji zapytamy o Twoją koncepcję pracy na stanowisku animatora grupy. Ważne będą dla nas Twoje doświadczenia i motywacja do pracy.
ZAPRASZAMY OSOBY, KTÓRE CHCĄ SIĘ ROZWIJAĆ I JEDNOCZEŚNIE
ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ W PRACY.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Opiekun w IOP TULI LULI
Opiekunowie zapewniają stałe ciepło i troskę, pracują w rytmie naszych małych podopiecznych.
Stwarzają dom – chcemy aby nasze Dzieci czuły się u nas jak w rodzinie.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Bezpośrednia opieka nad dziećmi.
- Utrzymywanie czystości, porządku, prace higieniczne.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
- Zabawa i dbałość o stały rozwój Dzieci.
Wymagania
- Miłość do Dzieci i chęć pomocy.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafika (zapewniamy naszym Dzieciom stałą 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Dyspozycyjność związana z pracą według wskazań grafika (zmiany 12-godzinne, także w weekendy i święta).
- Wymagane ukończenie szkoły przygotowującej do pracy w zawodzie opiekuna dziecięcego lub pielęgniarki albo studia pedagogiczne.
Jeśli czujesz, że jesteś w stanie opiekować się dzieckiem, poświęcić mu swój czas i uwagę, ta praca jest dla Ciebie.
ZAPEWNIMY CI niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc Specjalistów. Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem, w przyjaznym otoczeniu. Twoje wynagrodzenie będzie zależne od liczby dyżurów w miesiącu, płatne za godziny pracy, w systemie miesięcznym.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl dopisując numer referencyjny 02/05/2021
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Opiekun z Ukrainy w IOP Tuli Luli
Opiekunowie zapewniają stałe ciepło i troskę, pracują w rytmie naszych małych podopiecznych.
Stwarzają dom – chcemy aby nasze Dzieci czuły się u nas jak w rodzinie.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Bezpośrednia opieka nad dziećmi.
- Utrzymywanie czystości, porządku, prace higieniczne.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
- Zabawa i dbałość o stały rozwój Dzieci.
Wymagania
- Miłość do Dzieci i chęć pomocy.
- Podstawowa znajomość języka polskiego.
- Posiadanie ważnego Paszport biometrycznego z pieczątkami, Kartę Polaka lub Oświadczenie, że jest się obywatelem Ukrainy spełniającym warunki Ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafiku (zapewniamy naszym Dzieciom stałą 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Dyspozycyjność związana z pracą według wskazań grafika (zmiany 12-godzinne, także w weekendy i święta).
Jeśli czujesz, że jesteś w stanie opiekować się dzieckiem, poświęcić mu swój czas i uwagę, ta praca jest dla Ciebie.
ZAPEWNIMY CI niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc Specjalistów. Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem, w przyjaznym otoczeniu. Twoje wynagrodzenie będzie zależne od liczby dyżurów w miesiącu, płatne za godziny pracy, w systemie miesięcznym.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl dopisując numer referencyjny 01/04/2022
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Pielęgniarka w Hospicjum stacjonarnym
Fundacja Gajusz, działająca od ponad 20 lat na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są Dzieci i ich dobro. Nasz zespół liczy ponad 120 osób, każdego roku pomagamy 500 rodzinom.
Jesteśmy po to, aby Dzieci nie były same.
Od 2013 roku prowadzimy Hospicjum Stacjonarne dla Dzieci nazywane Pałacem. Mieszkają tu Książęta, czyli nieuleczalnie chore dzieci, często pozbawione opieki rodzicielskiej. Sprawiamy, że ich każdy dzień jest pełen miłości, troski i radości.
Pielęgniarki współpracują z opiekunami, wspólnie zapewniają ciepło i troskę. Pracują w rytmie małych pacjentów, tworząc dla nich dom. Chcemy, aby czuły się u nas jak w rodzinie.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Stała, bezpośrednia opieka nad pacjentami.
- Wykonywanie świadczeń na zlecenie lekarza (rehabilitacyjnych i leczniczych).
- Podawanie leków, pobieranie badań.
- Wprowadzanie usprawnień oraz nowych metod pielęgnacyjnych optymalizujących poziom opieki nad pacjentem.
- Uzupełnienie dokumentacji medycznej.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe.
- Ukończony kurs kwalifikacyjny o specjalności pielęgniarskiej.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafiku (zapewniamy stałą, 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Doświadczenie w zakresie opieki paliatywnej mile widziane.
ZAPEWNIMY CI niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc innych pielęgniarek, lekarzy, specjalistów oraz opiekunów.
Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem w przyjaznym otoczeniu. Wynagrodzenie zależy od liczby zrealizowanych dyżurów w miesiącu.
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów.
Po analizie CV zadzwonimy do wybranych kandydatów i przeprowadzimy krótką rozmowę. Następnie zaprosimy do Fundacji na spotkanie. Jeśli jesteś zainteresowana/y, prześlij CV na adres: praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie numeru ref. 01/05/2020
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Pielęgniarka w Hospicjum domowym
Na tym stanowisku Twoimi najważniejszymi zadaniami będą
- Przeprowadzanie wizyt domowych u naszych podopiecznych i sprawowanie nad nimi opieki pielęgniarskiej (wybrane miejscowości w woj. łódzkim).
- Współpraca z doświadczonym i profesjonalnym gronem lekarskim, realizacja zaleceń medycznych.
- Szkolenie rodziców w zakresie pielęgnacji, podawania leków i obsługi sprzętu medycznego oraz udzielanie rodzinom wsparcia w zakresie opieki paliatywnej. Będziesz ich Aniołem Stróżem.
- Dostarczanie leków, materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego do domów pacjentów.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej.
- Udział w odprawach zespołów, superwizjach pracy i szkoleniach.
Wymagania odnośnie Twojego przyszłego stanowiska
- Wykształcenie minimum licencjackie, prawo wykonywania zawodu.
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku pielęgniarki/pielęgniarza.
- Dodatkowe kwalifikacje premiowane wyższym wynagrodzeniem takie jak: kurs opieki paliatywnej, specjalizacje lub kursy: ratunkowy, anestezjologiczny, kardiologiczny, pediatryczny, chirurgiczny.
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu auta.
- Zależy nam na tym, żebyś był/a samodzielna/-y, gotowa/-y do podejmowania szybkich i kluczowych decyzji dla zdrowia podopiecznych. Ważnym dla nas jest też to, żebyś chciał/a się rozwijać i współpracować z zespołem.
Zapewniamy
- Pełen proces wdrożenia do pracy. Oferujemy pół dnia pracy wolontaryjnej, dzięki której będziesz wiedział/a, czy praca z naszymi podopiecznymi jest dla Ciebie!
- Stałe warunki współpracy – umowa cywilnoprawna, umowa zlecenie lub umowa B2B.
- Płaca uzależniona jest od kwalifikacji, Twojej deklaracji czasu, jaki możesz nam poświęcić i liczby wizyt, które możesz odbyć. W zależności od Twoich kwalifikacji oraz dostępności będzie wynosić od 2500 do 6900 zł brutto. Dodatkowo przy realizacji dyżurów otrzymujesz wynagrodzenie za sam dyżur i interwencję u pacjentów.
- Oferujemy także sprzęt medyczny i służbowy samochód, który zapewni Ci dobre warunki pracy oraz pomoże w sprawowaniu jak najlepszej opieki nad podopiecznymi.
- Chcemy zapewnić Ci rozwój poprzez szkolenia, które zwiększą Twoje kompetencje.
Jesteś zainteresowana/-y? Wspaniale! Prześlij cv na adres: praca@gajusz.org.pl
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 885 575 525.
Czekamy na Ciebie!
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Pielęgniarka koordynująca w hospicjum domowym
Zakres obowiązków
Pielęgniarka w Hospicjum Domowym pozostaje w stałym kontakcie z rodzinami i chorymi dziećmi przebywającymi w domach. W szczególności zajmuje się pracą całego personelu pielęgniarskiego, zapewnia wysoką jakość i standardy pracy. W szczególności są to zadania:
- Organizacja, kontrola i rozliczanie pracy personelu pielęgniarskiego, tworzenie miesięcznych grafików pracy.
- Nadzór nad obowiązującymi normami i przepisami.
- Rozwój wiedzy oraz kontrola właściwego jej stosowania przez personel pielęgniarski.
- Bieżący kontakt z rodzinami oraz dokonywanie stanu i poziomu opieki pielęgniarskiej u rodzin.
- Dokonywanie kontroli sprzętu, dbałość o okresowe przeglądy, planowanie i zlecanie napraw, utylizacji, organizacja szkoleń dla rodzin i personelu.
Wymagania odnośnie Twojego przyszłego stanowiska
- Doświadczenie na stanowisku pielęgniarki minimum 5 lat.
- Doświadczenie w pracy z pacjentami paliatywnymi (niekoniecznie dzieci) minimum 3 lata.
- Wysoka dyspozycyjność – minimum 200 godzin miesięcznie.
- Zależy nam na tym, żebyś był/a samodzielna/-y, gotowa/-y do podejmowania szybkich i kluczowych decyzji dla zdrowia podopiecznych.
- Ważne dla nas jest też to, żebyś chciał/a się rozwijać i współpracować z zespołem.
- Umiejętność budowania grafików lub/i zarzadzania personelem.
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu auta.
Zapewniamy
- Stałe warunki współpracy w ramach umowy B2B.
- Wynagrodzenie w wysokości 10000zł Brutto Dodatkowo przy realizacji dyżurów otrzymujesz wynagrodzenie za sam dyżur i interwencję u pacjentów.
- Oferujemy także sprzęt medyczny i służbowy samochód, który zapewni Ci dobre warunki pracy oraz pomoże w sprawowaniu jak najlepszej opieki nad podopiecznymi.
- Chcemy zapewnić Ci rozwój poprzez szkolenia, które zwiększą Twoje kompetencje.
Jesteś zainteresowana/-y? Wspaniale! Prześlij cv na adres: praca@gajusz.org.pl
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 885 575 525.
Czekamy na Ciebie!
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Koordynator procesów terapeutycznych i organizacyjnych
Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie CUKINIA to miejsce, gdzie wsparcie otrzymują rodziny skrzywdzone i ciężko doświadczone przez los. Zapewniamy opiekę psychologa, psychiatry, fizjoterapeuty i logopedy.
Stanowisko, które oferujemy, wiąże się z odpowiedzialnością za koordynację pracy terapeutycznej psychologów i psychoterapeutów. Jednocześnie też daje możliwość prowadzenia działań terapeutycznych dla rodzin i dzieci w zakresie własnych kompetencji.
Kluczowe obowiązki
- Udział w budowaniu strategii terapeutycznych realizowanych w Centrum Terapii, w szczególności z uwzględnieniem potrzeb zawartych w wymaganiach realizowanych projektów i kontraktów.
- Bieżąca współpraca z Dyrektorem ds. Wsparcia Psychologicznego i Psychoterapii w zakresie kompetencji merytorycznych kadry oraz modeli terapeutycznych.
- Organizacja i koordynacja działań związanych z terapią środowiskową w ramach Ośrodka Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży 1 poziom referencyjny.
- Monitoring dokumentacji, procesów diagnostycznych, dbałość o dostęp do niezbędnych narzędzi psychologicznych oraz rekomendacja nowych.
- Organizacja konsyliów, superwizji i konsultacji merytorycznych dotyczących konkretnych przypadków psychologicznych i psychoterapeutycznych, bieżąca kontrola potrzeb terapeutów w tym zakresie.
- Współraca z instytucjami zewnętrznymi w celu wsparcia działań Centrum w obszarze pomocy psychologicznej.
- Bieżąca współpraca z Dyrektorem Centrum w zakresie aktualizacji wymagań merytorycznych z uwzględnieniem zmieniających się przepisów i wymagań kontraktowych.
Pomocne na tym stanowisku są
Chęć rozwoju i świadomość bieżącej superwizji swojej pracy. Dodatkowo ważne są dla nas:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w organizacji pracy zespołu.
- Minimum 2-letnie doświadczenie terapeutyczne i potwierdzony udział w superwizjach pracy własnej.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu szkoleń (minimum 100 godzin).
- Wykształcenie wyższe o profilu psychologicznym lub pedagogicznym lub ukończone kursy certyfikujące.
- Cechy osobiste – inicjatywa, szacunek, łatwość nawiązywania relacji i budowania współpracy.
Fundacja zapewni Ci stabilne miejsce pracy, możliwość kontaktu z wybitnymi specjalistami, psychoterapeutami, dostęp do wiedzy psychologicznej. Stanowisko charakteryzuje duża samodzielność oraz wpływ na działania terapeutyczne i strategię funkcjonowania poradni.
Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany, prześlij CV z numerem referencyjnym 05/05/2021.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Psycholog z potwierdzonym doświadczeniem klinicznym oraz diagnosta kliniczny
W oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia Fundacja Gajusz uruchamia Ośrodek Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży. Poszukujemy certyfikowanych terapeutów, którzy będą realizować porady psychoterapeutyczne i prowadzić diagnozę dla naszych małych pacjentów.
Jesteśmy jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Prowadzimy hospicjum domowe, stacjonarne i perinatalne. W 2016 roku powstał Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny Tuli Luli, w którym mieszkają niemowlęta opuszczone przez rodziców biologicznych. W Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie Cukinia wspieramy małych pacjentów okrutnie doświadczonych przez los i ludzi.
Kontrakt z NFZ pozwala nam kontynuować misję pomagania najbardziej potrzebującym. Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
W trudnym czasie epidemii można realizować działania, korzystając z narzędzi teleinformatycznych.
Nie ogranicza nas miejsce zamieszkania!
Będziemy realizować diagnozy i terapie również zdalnie.
Szczegółowe wymagania
- Specjalizacja kliniczna lub potwierdzone co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy klinicznej.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.
- Znajomość nowoczesnych narzędzi diagnozy, testów psychologicznych, inwentarzy i skal psychopatologicznych, szczególnie w odniesieniu do dzieci i młodzieży.
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu diagnoz z wykorzystaniem połączeń teleinformatycznych.
Zaangażowanie i chęć pracy zespołowej dla dobra dzieci jest warunkiem koniecznym, aby z powodzeniem pracować w naszej fundacji.
Zapewniamy
- Kontakt z pacjentami i wsparcie organizacyjne.
- Stałe warunki i długoletnią współpracę po okresie adaptacji.
- Cykliczne superwizje pracy.
- Raz na miesiąc konsylia omawiające sytuację i postęp psychoterapeutyczny klientów.
- Współpracę z bardzo profesjonalnym, doświadczonym zespołem psychologów, pedagogów i psychiatrów.
- Zaplanowany proces wdrożenia do pracy.
Odpowiedzialność na stanowisku
- Wykonywanie diagnozy psychologicznej oraz udzielanie porad psychologicznych.
- Przygotowywanie sprawozdań.
- Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji.
- Udział w superwizjach i spotkaniach zespołu.
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów. Po analizie CV wybierzemy osoby spełniające nasze kryteria. Zadzwonimy i zaprosimy na rozmowę wstępną. Następnie spotkamy się w siedzibie fundacji z Dyrektorem Psychoterapii i Superwizji oraz Zarządem.
Jeśli jesteś zainteresowana/-y, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl. Prosimy o dopisanie numeru ref. 02/04/2020
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Lekarz
„Tajemnica życia leży w poszukiwaniu piękna.”
Oskar Wilde
Dlaczego poszukujemy lekarzy? Bo nasze dzieci potrzebują opieki – fachowej, zaangażowanej i miłej. Część z nich mieszka w hospicjum stacjonarnym (nazywamy je Pałacem). Pozostali chorują w swoich domach. Dzięki hospicjum domowemu mogą spędzać czas z rodziną, we własnym pokoju, zamiast w szpitalu. Lekarze, pielęgniarki, fizjoterapeuci i psycholodzy Fundacji Gajusz regularnie ich odwiedzają. Razem z rodzicami staramy się stworzyć im jak najlepszy, bezpieczny, czasem trochę bajkowy świat.
Jest nas jednak wciąż za mało, aby sprostać temu wyzwaniu. Pewnie wyobrażasz sobie, że hospicjum to smutne miejsce. Ludzie widzą zło świata, gdy patrzą na nieuleczalnie chore dzieci. Myślą o braku perspektyw, o końcu dla osób, które dopiero życie zaczęły. I boją się. Boją się swoich emocji z tym związanych, boją się, że nie sprostają. Ludzie myślą, że w hospicjum jest strasznie, że nasi Podopieczni są trudni w kontakcie i nie umieją współpracować z lekarzami. Boją się, że zmierzą się z emocjami, które będą nie do przejścia. Boją się silnego przywiązania do dzieci, które w bliższej lub dalszej perspektywie odejdą. Dlatego lekarze częściej wybierają szpital czy pracę w poradni niż nas.
- Tymczasem to właśnie u nas najczęściej zdarzają się CUDA. Choćby ostatnio, gdy Oskarek po udanej operacji pojechał do domu, a szczęśliwi rodzice dziękowali pracownikom za troskę i wiarę, że będzie dobrze.
- Tymczasem to właśnie u nas najbardziej widać, jak bardzo leczenie i rehabilitacja mogą wpłynąć na poprawę stanu zdrowia.
- Tymczasem to u nas najważniejsze jest holistyczne patrzenie na dziecko – bo nawet drobne, malutkie działania wpływają na jego samopoczucie.
- Tymczasem to u nas dbamy nie tylko o małych pacjentów, ale też o piękne otoczenie. Wdzięczność Rodziców za pomoc i wsparcie jest naszym motorem do działania.
„Zachęcam Cię – dołącz do nas. Bądź Pediatrą dla naszych dzieci. Działaj z nami i miej wpływ największy, jaki tylko możesz mieć – na życie tych, którym inni nie dawali nadziei.”
Tisa Żawrocka-Kwiatkowska
Prezes Fundacji Gajusz
Kogo szukamy?
Poszukujemy lekarzy z chęcią do pracy niosącej ulgę w cierpieniu, z otwartym sercem i umysłem. Priorytetem jest dla nas posiadanie serdecznego stosunku do małych pacjentów oraz szeroka wiedza medyczna. Ważny jest życzliwy stosunek do ludzi, zaangażowanie we wspieranie dzieci i rozumienie problemów Rodziny.
Misja i zawód
Lekarz w hospicjum domowym i stacjonarnym:
- planuje i realizuje opiekę lekarską nad dziećmi;
- systematycznie i okresowo kontroluje zdrowie małych pacjentów;
- merytorycznie wspiera rodziny w opiece nad dziećmi przewlekle chorymi;
- współpracuje z wielospecjalistycznym zespołem hospicjum w celu zapewnienia najlepszej opieki.
Lekarze w Fundacji Gajusz mogą pracować na pełen etat lub potraktować tę współpracę jako dodatkową. Wizyty umawiają samodzielnie, korzystając z miesięcznego grafiku ustalonego wcześniej z dyrektorem hospicjum. Pracując na część etatu, opiekują się 2-3 Rodzinami w swoim regionie.
Głównym zadaniem lekarza jest dbałość o zapewnienie najwyższych standardów oraz pomoc medyczna. Na co dzień Rodzice współpracują z pielęgniarkami. Lekarz odbywa 2 obowiązkowe wizyty w miesiącu, dodatkowo wspiera Rodzinę w nagłych sytuacjach. Grafik dyżurów ustalany jest wspólnie z dyrektorem hospicjum. Staramy się, aby był on dogodny dla Pracownika i jednocześnie zapewniał dobrostan Podopiecznym. Po wizycie lekarz uzupełnia dokumentację medyczną. Raz w miesiącu, w poniedziałki, Zespół spotka się w fundacji, aby podsumować działania, wymienić się doświadczeniami, określić plan działań na kolejne tygodnie/miesiące.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie stałe: poziom ściśle związany z zadeklarowana liczbą godzin pracy/liczbą dzieci pod opieką/liczbą zrealizowanych planowo wizyt w miesiącu.
- Wynagrodzenie za dyżury (stawka za gotowość) i wizyty interwencyjne (stawka za godzinę interwencji).
- Możliwość korzystania z samochodu służbowego lub zwrot kosztów za dojazdy do pacjentów prywatnym samochodem.
- Elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania do dotychczasowej aktywności zawodowej.
- Współpraca z pielęgniarkami i rehabilitantami.
- Wsparcie psychoterapeutyczne i psychologiczne, w razie potrzeby superwizja.
- Benefity typu: karta sportowa ze zniżką, współfinansowanie szkoleń.
Zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt z Aleksandrą Miziołek: praca@gajusz.org.pl / +48 504 270 753
Jak zacząć?
- Umówmy się na spotkanie w fundacji.
- Dyrektor hospicjum oraz kierownik medyczny opowiedzą dokładnie, jak wygląda praca, jakie są wyzwania zawodowe i potrzeby małych Pacjentów.
- Porozmawiacie również o doświadczeniu i kwalifikacjach.
- Następnie umówimy się na kilka wspólnych wyjazdów, aby sprawdzić, czy to odpowiednia praca dla Ciebie. Większość osób na tym etapie przekonuje się, że dotychczasowe wyobrażenia o pracy lekarza z dzieckiem hospicyjnym nie były trafne.
- Następnie podpiszemy umowę, ustalimy grafik i dzień rozpoczęcia współpracy.
Poczekaj!
Jeszcze nie czas na zawodowe zmiany? W porządku. Zostaw namiary na siebie. Podeślemy Ci czasem wieści z Gajusza.