- Strona główna
- > Gajusz szuka człowieka
Gajusz szuka człowieka
Fundacja Gajusz, działająca od 1998 roku na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Prowadzimy hospicjum domowe, stacjonarne i perinatalne.
Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
Od 2016 roku prowadzimy TULI LULI Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny – jest to jeden z dwóch takich ośrodków w kraju,a jedyny na terenie województwa łódzkiego i ościennych.W Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie Cukinia wsparciem obejmujemy całe rodziny.
Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są dzieci i ich dobro. Każdego roku pomagamy ponad tysiącowi rodzin. A nasz zespół to już ponad 170 osób.
Chcesz do nas dołączyć?
Aplikuj, wypełniając poniższy formularz lub wyślij zgłoszenie na praca@gajusz.org.pl
U dołu strony publikujemy aktualne oferty pracy.
Koordynator pracy Oddziału
POSZUKUJEMY
KOORDYNATORA DZIAŁAŃ FUNDACJI
REALIZOWANYCH PRZEZ PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW
NA DWÓCH ODDZIAŁACH ONKOLOGICZNYCH SZPITALA DZIECIĘCEGO
Nasza historia zaczęła się w Szpitalu im. Marii Konopnickiej w Łodzi, na ul. Spornej. To tu, na oddziale pediatrycznym, narodziła się nasza fundacja. Była zima 1997 r.
Pobyt dziecka w szpitalu może trwać nawet wiele miesięcy, a nawet lat. Wsparcie dla nich realizują nasi psycholodzy, terapeuci oraz pracownicy socjalni. Prowadzimy zajęcia edukacyjne, arteterapeutyczne i rozwijające pasje. Jest to praca, która odbywa się każdego dnia, od ponad 25 lat.
Jesteśmy jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są dzieci i ich dobro. Wierzymy, że wszystkie dzieci, których życie jest ograniczone lub zagrożone, a także ich rodziny powinny otrzymać specjalistyczną pomoc.
Zespół całej Fundacji liczy ponad 160 osób, a na oddziale 7.
KOORDYNATOR odpowiada za:
- planowanie, organizację i bieżący monitoring wszystkich działań realizowanych przez zespół zgodnie z potrzebami pacjentów Oddziałów,
- współpracę z kadrą szpitala, pozyskiwanie informacji o potrzebach rodzin, podejmowanym leczeniu i niezbędnym w związku z tym wsparciem socjalno-bytowym,
- inicjowanie (na podstawie ustalonych z rodzinami i kadrą potrzeb) działań, które ułatwiają pobyt pacjentom i rodzinom na Oddziałach (np. wyposażenia sal czy aut w niezbędny sprzęt),
- współpracę z pracownikiem socjalnym szpitala, ustalanie zakresu pomocy, realizację działań zgodnie z posiadanym lub pozyskanym z programów pomocowych budżetem,
- organizację działań i współpracę z wolontariuszami,
- udział w superwizjach pracy własnej i zespołu, wdrażanie rozwiązań, które pozwalają zarządzać emocjami pracowników,
- dbanie o dostęp do informacji o realizowanych działaniach, organizowanie akcji informacyjnych,
- zarządzanie budżetem oraz prowadzenie magazynu (w tym przychód i rozchód darów),
- raportowanie na potrzeby zarządu Fundacji.
WYMAGANIA:
- Na tym stanowisku najważniejsze jest doświadczenie w organizacji pomocy lub pracy socjalnej. Niezbędna wydaje się umiejętność planowania i organizacji pracy, elastyczne dostosowanie się do wymagań sytuacji i zdrowia dzieci.
- Ważna jest dla nas dyspozycyjność i motywacja do pracy.
- Będziemy też oczekiwali umiejętności budowania zaangażowania i pracy zespołowej – wspólna praca dla dobra dzieci jest warunkiem koniecznym, aby z powodzeniem pracować w naszej Fundacji.
ZAPEWNIMY CI:
- współpracę z profesjonalnym zespołem,
- zaplanowany proces wdrożenia do pracy,
- rozwój zawodowy, a także samodzielność podejmowania decyzji i możliwość działania,
- stałe warunki współpracy (umowa zlecenie lub B2B).
JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ, ZAJRZYJ NA WWW.GAJUSZ.ORG.PL.
PROCES REKRUTACJI:
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów. Pierwsze spotkanie organizujemy zdalnie lub telefonicznie – na nim chcemy dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, motywacji do pracy i podejściu do dzieci. Następnie wybrane osoby zapraszamy do nas, do siedziby Fundacji na spotkanie. W trzecim etapie organizujemy spotkanie z Zarządem.
Jeśli jesteś zainteresowana/y, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Koordynator administracyjno-księgowy
Fundacja Gajusz, działająca od ponad 20 lat na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim.
Jesteśmy po to, aby Dzieci nie były same.
Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są Dzieci i ich dobro.
Nasz zespół to już ponad 150 osób. Jesteśmy stabilną organizacją, tworzymy wspólnie przyjazne miejsce pracy z kulturą organizacyjną nastawioną na empatię, efektywną współpracę i chęć pomagania.
Koordynator administracyjno-księgowy
OSOBA PRACUJĄCA NA TYM STANOWISKU ODPOWIADA ZA:
- Obsługę sekretariatu Fundacji, w tym między innymi:
- przyjmowanie i właściwe kierowanie gości;
- odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych;
- obsługa korespondencji, jej odbieranie, nadawanie i ewidencjonowanie; również odbieranie i nadawanie paczek (kontakt z kurierem);
- opieka nad sekretariatem, przechowywanie kluczy, utrzymywanie porządku;
- zamówienia produktów biurowych, chemicznych, spożywczych i innych na zlecenie Zarządu, zbieranie zapotrzebowania z działów w tym zakresie, rozliczanie kosztów;
- nadzór nad wszelką dokumentacją firmową.
2. Wsparcie działu księgowości w podstawowych działaniach księgowych, w tym:
- obsługa poczty mailowej Fundacji dedykowanej odbieraniu faktur, rozsyłanie faktur do właściwych odbiorców do opisu merytorycznego;
- współpraca z dyrektorami i innymi pracownikami w zakresie obiegu dokumentów księgowych;
- przygotowywanie raportów kasowych;
- rozliczanie i księgowanie zaliczek;
- pomoc w gromadzeniu i przygotowywaniu dokumentacji potrzebnej do badania bilansu (w zakresie np. polisy, deklaracji, aneksów umów, uchwał zarządu itd.).
3. Zarządzanie i koordynację cyklicznymi procesami administracyjnymi, w tym:
- pilnowanie terminów i organizacja przeglądów technicznych budynku (np. elektryczny, budowlany, klimatyzacji, PPOŻ, fotowoltaiki itp.) – kontakt z dostawcami, umawianie przeglądów, w razie potrzeby informowanie pracowników itd.;
- zbieranie ofert dostawców usług administracyjnych, np. remontowych – weryfikacja rynku, koordynacja procesu podpisania umów, przygotowywanie i zbieranie niezbędnych dokumentów w tym zakresie, finalizacja współpracy;
- zarządzanie ogrodem zgodnie z potrzebami i porami roku – kontakt z wykonawcami prac ogrodowych, koordynacja tych prac;
- koordynacja procesem wysyłania niezbędnych, cyklicznych deklaracji i sprawozdań administracyjnych (np. podatkowe, GUS, BDO) – pilnowanie terminów, zbieranie danych, dokumentów, podpisów, wysyłka, archiwizacja;
- proponowanie nowych rozwiązań i procedur usprawniających procesy administracyjne i wdrażanie ich po akceptacji Zarządu;
- organizacja i zarządzanie całością procesów administracyjnych.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w koordynowaniu biurem oraz dokumentacją
- mile widziane doświadczenie we współpracy z administracją publiczną w zakresie sprawozdawczości i raportowania (US, GUS itp.)
- podstawowa znajomość procesów księgowych, mile widziane doświadczenie w tym zakresie
- dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz internetu
- łatwość uczenia się nowych programów i aplikacji
- mile widziane prawo jazdy kat. B
- cechy osobiste:
a. umiejętność efektywnego planowania, organizowania i monitorowania prac
b. umiejętności związane z zarządzaniem procesami administracyjnymi
c. skrupulatność i dobra organizacja pracy oraz zdolności analityczne
d. komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami
e. wysoka motywacja do rozwoju, podnoszenia umiejętności
ZAPEWNIMY CI:
Nasz zespół administracji jest kilkuosobowy. Pracujemy na rzecz naszych współpracowników i pracowników, aby zapewnić im spokój i czas na zajmowanie się naszymi podopiecznymi. Szanujemy się nawzajem, współpracujemy i pomagamy. Zapewnimy Ci pomoc, wdrożenie do pracy oraz szkolenia. Oferujemy stałą umowę.
W trakcie procesu rekrutacji zapytamy o Twoją koncepcję pracy na stanowisku. Ważne będą dla nas Twoje doświadczenia oraz motywacja do pracy.
Jeśli jesteś zainteresowana/y, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Pielęgniarka w Hospicjum Stacjonarnym
Fundacja Gajusz, działająca od ponad 20 lat na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Pracują u nas ludzie z misją pomagania, dla których ważne są Dzieci i ich dobro.
Zespół Fundacji liczy ponad 160 osób. Jesteśmy po to, aby Dzieci nie były same.
Od 2013 roku prowadzimy Hospicjum Stacjonarne dla Dzieci nazywane Pałacem. Mieszkają tu Księżniczki i Książęta, czyli nieuleczalnie chore dzieci, często pozbawione opieki rodzicielskiej.
Pielęgniarka / Pielęgniarz
Pielęgniarki współpracują z opiekunami, wspólnie zapewniają ciepło i troskę. Pracują w rytmie małych pacjentów, tworząc dla nich dom. Chcemy, aby Dzieci oraz Pracownicy czuli się u nas jak w rodzinie.
Obowiązki, które będziesz realizować na stanowisku to przede wszystkim:
- stała, bezpośrednia opieka nad pacjentami – pracujesz w systemie zmianowym 12-godzinnym, w zależności od grafiku, 160 h miesięcznie, 7 dni w tygodniu na oddziale w którym na co dzień przebywa do 13 Dzieci.
- przygotowywanie i podawanie leków, pobieranie badań według wskazań lekarza.
- uzupełnienie dokumentacji medycznej.
- współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
Za Twoją gotowość do zaangażowania oferujemy:
- pracę w miłej atmosferze wsparcia i szacunku, przywiązujemy wagę do dobrego samopoczucia pracowników.
- wdrożenie do pracy oraz naukę zawodu, pierwsze miesiące w obecności doświadczonego pracownika.
- wynagrodzenie zgodne z klasyfikacją NFZ oraz dodatek za doświadczenie i specjalizacyjne kursy.
- system benefitów: zniżka na kartę sportową i badania medyczne, dwa wolne dni dodatkowo płatne (za Wigilię i piątek wielkanocny), dofinansowanie do kursów i szkoleń.
- integracje zespołowe, darmowe masaże i wsparcie specjalistów.
Będziesz dla nas dobrym pracownikiem, jeśli posiadasz:
- wykształcenie pielęgniarskie – ukończony III rok lub jesteś w trakcie studiów I stopnia, na kierunku pielęgniarstwo, ukończone lub w trakcie studia II stopnia na kierunku pielęgniarstwo.
- gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafiku (zapewniamy stałą, 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
Jeśli jesteś zainteresowana/y, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Opiekun w hospicjum stacjonarnym
Fundacja Gajusz, działająca od ponad 20 lat na rzecz nieuleczalnie chorych dzieci, jest jedną z największych i najbardziej znanych organizacji pożytku publicznego w województwie łódzkim. Prowadzimy hospicjum domowe, stacjonarne i perinatalne.
Jesteśmy po to, aby dzieci nie były same.
W 2013 r. otworzyliśmy pierwsze w centralnej Polsce Hospicjum Stacjonarne dla chorych Dzieci. To nasz Pałac, w którym mieszkają Królewny i Książęta, nieuleczalnie chore, często pozbawione opieki rodzicielskiej. Sprawiamy, że ich każdy dzień jest pełen miłości, troski i radości.
Pracują u nas ludzie, dla których ważne są Dzieci i ich dobro. Każdego roku pomagamy ponad 1500 Dzieciom, wypełniając naszą misję.
Opiekunowie zapewniają stałe ciepło i troskę, pracują w rytmie naszych Pacjentów. Stwarzają dom, chcemy, aby nasze Dzieci czuły się u nas jak w rodzinie.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ NA STANOWISKU:
- Bezpośrednia opieka nad chorymi Dziećmi.
- Zapewnianie zabawy, ciepła i troski Pacjentom zgodnie z ich aktualnymi potrzebami.
- Współpraca z fizjoterapeutami i specjalistami, wdrażanie ich zaleceń.
- Utrzymywanie czystości, porządku, prace higieniczne, przygotowywanie posiłków.
WYMAGANIA:
- Aktualna książeczka zdrowia i orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
- Gotowość do pracy w systemie równoważnym, na zmiany, według grafika (zapewniamy naszym Dzieciom stałą 24-godzinną opiekę przez 7 dni w tygodniu).
- Ciepło i wrażliwość na potrzeby małych Dzieci.
- Doświadczenie w zakresie opieki paliatywnej mile widziane.
ZAPEWNIAMY:
Niezbędne wdrożenie do pracy, pomoc innych Opiekunów, Pielęgniarek, Lekarzy i Specjalistów. Będziesz współpracować z bardzo profesjonalnym, wykształconym zespołem, w przyjaznym otoczeniu. Wynagrodzenie zależy od liczby zrealizowanych dyżurów w miesiącu.
Chcemy odpowiedzialnie wybrać osobę, dlatego nasz proces rekrutacyjny będzie składał się z kilku etapów. Po analizie CV zaprosimy do Fundacji na spotkanie, zainteresowanym kandydatom proponujemy dobrowolne spędzenie czasu w hospicjum. Jeśli jesteś zainteresowana/y, prześlij CV na adres praca@gajusz.org.pl.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych przez Fundację Gajusz zwanej dalej administratorem, w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Lekarz w hospicjum domowym
Fundacja Gajusz poszukuje do zespołu Hospicjum Domowego lekarzy ogólnych, pediatrów, chirurgów, anestezjologów, neurologów, onkohematologów, onkologów, rodzinnych oraz lekarzy w trakcie specjalizacji.
- Minimum dwie wizyty w miesiącu. Stawka za wizytę od 170 zł w górę w zależności od stażu medycznego, paliatywnego, roku specjalizacji, dodatkowych specjalizacji, doktoratu,
- minimum dwa dyżury „pod telefonem” w miesiącu według grafiku, w tygodniu , w godzinach 15:30 – 8:00, w weekend/święta 8:00 – 8:00, oraz wizyty interwencyjne,
- łączna stawka za 1 dyżur w tygodniu (15:30 – 8:00) 480zł,
- łączna stawka za 1 dyżur weekend/święta (8:00 – 8:00) 840 zł,
- stawkaza 1 godzinę w ramach wizyty interwencyjnej 121/h (liczona od wyjazdu do powrotu),
- zdobycie doświadczenia, wyjątkowego z perspektywy województwa łódzkiego, w zakresie opieki paliatywnej nad dziećmi,
- możliwość dofinansowywania konferencji, także takich zapewniających punkty edukacyjne,
- możliwość korzystania z samochodu służbowego lub zwrot kosztów za dojazdy do pacjentów prywatnym samochodem,
- elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania do dotychczasowej aktywności zawodowej,
- współpraca z pielęgniarkami i rehabilitantami,
- wsparcie psychoterapeutyczne i psychologiczne, w razie potrzeby superwizja,
- benefity typu: karta sportowa ze zniżką, współfinansowanie szkoleń, zajęcia dokształcające z języka angielskiego, karta spożywcza, darmowa kawa i herbata.
Dołącz do nas i wspieraj dzieci oraz ich rodziny w trudnych chwilach! 💚
📞 Kontakt: [+48 885 575 525 / praca@gajusz.org.pl]
🌐 Więcej informacji: [https://gajusz.org.pl/gajusz-szuka-czlowieka/]
Poczekaj!
Jeszcze nie czas na zawodowe zmiany? W porządku. Zostaw namiary na siebie. Podeślemy Ci czasem wieści z Gajusza.