Nagrody

Nagrody nagroda ukazana przed budynkiem fundacji Gajusz raport 2024

Nie dla nagród pracujemy, ale to miłe, gdy nasze działania doceni jakieś jury. W 2024 r. ogromnym sukcesem była wygrana w konkursie Employer Branding Exellence Awards w kategorii „Strategia EB do 100 tys. zł”. Ta nagroda pokazała, że jako pracodawca jesteśmy atrakcyjną konkurencją dla sektora biznesowego (wyróżnienie w naszej kategorii otrzymał Volkswagen Poznań).

Nagroda przyznana przez HRM Institute to docenienie naszych starań o dobrobyt pracowników. Większość z nich (w 2024 r. aż 86%) każdego roku deklaruje, że czuje sens swoich działań. Ale… to praca wymagająca przyjęcia rytmu dziecka, czujności na zmieniające się potrzeby i stałego doskonalenia umiejętności. Nasz zespół do eksperci. Utrzymanie ich obecności, zaangażowania i motywacji jest dla nas kluczowe

I właśnie dlatego znaczenie ma strategiczne, konsekwentne planowanie działań dla pracowników. Robimy to od lat. Jako jedna z niewielu organizacji pozarządowych mamy dział personalny, który na podstawie wyników badania zaangażowania planuje strategię na kolejny rok.

Nagrody z poprzednich lat

Bardzo się cieszę, że Fundacja Gajusz zdecydowała się wziąć udział w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2024 – i od razu z imponującym rezultatem! Zdobycie głównej nagrody w kategorii „Strategia EB” oraz statuetki Łucznika to wyjątkowe osiągnięcie, które szczerze może inspirować.

Fundacja Gajusz udowadnia, że troska o ludzi i świadomie prowadzony employer branding nie są domeną wyłącznie dużych korporacji. Organizacja pozarządowa również może tworzyć silną, autentyczną kulturę pracy, która wyróżnia się nie tylko w środowisku NGO, ale także na tle firm komercyjnych. To sukces, który pokazuje, jak wielką moc mają spójność, wartości i prawdziwe zaangażowanie.

Serdeczne gratulacje – z ogromnym zainteresowaniem będę śledzić dalsze działania Fundacji w obszarze EB!”

Anna Macnar
CEO HRM Institute