Rozliczenia międzyokresowe przychodów Amortyzacja środków trwałych otrzymanych jako darowizna od WOŚP
203 339,24
110 490,76
2. Informacja o zyskach i stratach nadzwyczajnych.
Wyszczególnienie
Rok bieżący
Rok ubiegły
Zyski nadzwyczajne – losowe
Zyski nadzwyczajne – pozostałe
Suma
0,00
0,00
Straty nadzwyczajne – losowe
Straty nadzwyczajne – pozostałe
Suma
0,00
0,00
3. Zatrudnienie i wynagrodzenia.
Wyszczególnienie
Przeciętne zatrudnienie w roku
Ogółem
16
VI
Informacje o strukturze przychodów – źródła i wysokość.
Przychody z działalności statutowej
3 778 603,80
Składki brutto określone statutem
0,00
Przychody z działalności statutowej nieodpłatnej
0,00
Umowa z NFZ
876 554,60
Przychody z działalności statutowej odpłatnej
0,00 (wyszczególnienie)
Pozostałe przychody określone statutem
darowizny pieniężne
698 521,45
1%
1 177 034,04
Dotacje
Regionalne Centrum Polityki Społecznej
15 000,00
Ministerstwo Zdrowia
28 146,71
PO KL „Wiedza to lepsze leczenie”
234 572,99
RITA
24 320,00
PO KL „Szansa”
501 494,84
MSZ „Dzieci bez granic”
41 344,97
MSZ „Pierwsze kroki”
38 171,72
Urząd Marszałkowski w Łodzi
20 000,00
PFRON
66 370,00
Pozostałe przychody
Przychody ze sprzedaży środków trwałych, środków trwałych w budowie oraz wartości niematerialnych i prawnych.
24 900,00
Przychody z likwidacji środków trwałych
0,00
Inne
2 172,48
Przychody finansowe
24 233,89
Cena sprzedaży akcji i udziałów
0,00
Odsetki od lokat, wkładów bankowych
24 233,89
Odsetki od pożyczek
0,00
Odsetki od posiadanych papierów wartościowych
0,00
Otrzymane dywidendy od akcji obcych
0,00
Inne przychody finansowe
0,00
VII
Informacje o strukturze kosztów
Koszty realizacji działalności statutowej
2 230 922,25
Leki i środki opatrunkowe
183 144,66
Drobne wyposażenie medyczne
24 221,09
Paliwo
157 419,03
Usługi medyczne
46 116,07
Usługi telekomunikacyjne
35 755,16
Usługi transportowe
9 804,39
Pomoc socjalna
144 605,27
Spalanie odpadów
1 139,52
Posługa duszpasterska
9 174,00
Pozostałe usługi
32 054,27
Wolontariat
21 646,66
Koszty reklamy w tym kampania 1 %
83 411,15
Wynagrodzenia Hospicjum
261 404,42
Wynagrodzenia Psycholog
31 640,10
Umowy cywilno-prawne
428 556,68
ZUS i pozostałe świadczenia
59 862,21
Pozostałe koszty
77 033,55
Darowizny Przekazane
436 872,10
Sprzęt rehabilitacyjny
15 630,72
Rehabilitacja
34 833,00
Wentylacja
36 762,14
Koszty Budynku ul. Dąbrowskiego
99 836,06
Koszty realizacji działalności statutowej dotacje
991 431,17
Koszty Administracyjne
484 807,06
Zużycie materiałów i energii
48 962,76
Usługi obce
161 731,64
Podatki i opłaty
797,02
Wynagrodzenia oraz ubezpieczenia społ. i inne
109 124,79
Amortyzacja
155 578,97
Pozostałe koszty
8 611,88
Pozostałe koszty
Wartość netto sprzedanych środków trwałych, środków trwałych w budowie oraz wartości niematerialnych i prawnych
16 292,51
Wartość netto z likwidacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w wyniku zdarzeń mieszczących się w granicach ogólnego ryzyka gospodarczego
0,00
Inne
0,00
Koszty finansowe
10 170,83
Wartość ewidencyjna sprzedanych udziałów i akcji, stanowiących długo i krótkoterminowe aktywa finansowe
0,00
Odsetki od kredytów i pożyczek oprócz odsetek od kredytów inwestycyjnych w okresie realizacji inwestycji
0,00
Opłacone prowizje od zaciągniętych kredytów, oprócz prowizji od kredytów inwestycyjnych
0,00
Zapłacone odsetki za nieterminową regulację zobowiązań
10 170,83
Odsetki i dodatkowe opłaty od środków trwałych przejętych w leasing finansowy
0,00
Inne koszty finansowe
0,00
VIII
Źródła zwiększenia i wykorzystanie funduszu statutowego.
Wyszczególnienie
Fundusz
statutowy
z aktualizacji wyceny
1. Stan na początek roku obrotowego
1120742,14
0,00
a. zwiększenia
z zysku
67501,87
inne
176715,5
b. zmniejszenia
pokrycie straty
-43130,7
inne
2. Stan na koniec roku obrotowego
1 321 828,81
0,00
Rozliczenie wyniku na działalności statutowej
Wynik na działalności statutowej
499 177,90
w tym wynik na działalności statutowej
499 177,90
3. Zobowiązania związane z działalnością statutową.
Tytuły
początek roku obrotowego
koniec roku obrotowego
1. gwarancje
2. poręczenia
3. kaucje i wadia
4. inne zobowiązania
Razem
0,00
0,00
IX
Zgodnie z raportem uzupełniającym opinię niezależnego biegłego rewidenta:
Część A. pkt. 10 – Fundacja jako jednostka pożytku publicznego nie jest zobowiązana do maksymalizacji wyników ekonomicznych. Z tych względów brak jest podstaw do wyliczania odpowiednich wskaźników. Oceną działalności Fundacji w 2011r. może być porównanie podstawowych wielkości z osiągniętymi w 2010r. I tak ( w tys. zł.) :
2010r.
2011r.
%
Przychody ogółem
4.195
3.722
88,7
Koszty działalności statutowej
3.663
3.222
88,0
Koszty administracyjne
562
485
92,2
Wynik finansowy netto
27
68
251,8
Ocena działalności Fundacji w 2011r. wskazuje na racjonalną gospodarkę i realizację zadań statutowych w miarę posiadanych środków pieniężnych.
Sporządzono dnia: 2012-06-25
Używamy plików cookie
Przepis na ciasteczka
Używamy plików cookies aby lepiej dostosować tą stronę do Twoich potrzeb. Dzięki nim możemy ulepszać kampanie reklamowe i kierować do Ciebie lepiej spersonalizowane komunikaty.
Pliki cookies odpowiedzialne są również za analitykę, dzięki której lepiej rozumiemy jak organizować treści czy nawigację na stronie dbając o jej użyteczność.
Jeśli chcesz zezwolić tylko na wybrane cookies, kliknij “Pozwól mi wybrać”. Twoja zgoda musi dotyczyć minimum, potrzebnego do poprawnego działania strony.
Natomiast kliknięcie “Akceptuję” pozwala nam na umieszczenie ciasteczek w Twojej przeglądarce i na przetwarzanie danych uzyskanych w ten sposób.
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać swoją zgodę. Aby to zrobić przejdź do "Zarządzaj plikami cookies".
Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Gajusz z siedzibą w Łodzi (93-271) przy ul. Dąbrowskiego 87, adres e-mail: rodo@gajusz.org.pl, numer telefonu: 426310041, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000109866, numer NIP: 7251657818, REGON: 47169010300000, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego. Cele przetwarzania danych osobowych, okresy przechowywania opisane są w Polityce Prywatności.