Potencjał komunikacyjny
Badanie rozpoznawalności marki wykazało, że Fundację Gajusz rozpoznaje 38% mieszkańców woj. łódzkiego. To najwyższy wskaźnik dla organizacji pozarządowej z regionu. Jest wynikiem naszej konsekwentnej pracy nad wzmacnianiem wizerunku, ciągłej współpracy z dziennikarzami, regularnej i strategicznej komunikacji w mediach społecznościowych oraz… naszym zdaniem także profesjonalnie i z sercem wykonywanej codziennie pracy.
2023 r. obfitował w ciekawe akcje i wydarzenia, tj. bal z okazji 25-lecia naszej działalności, powiększenie Centrum Terapii Cukinia, wystosowanie dwóch petycji do Ministerstwa Zdrowia i NFZ, stworzenie muralu w centrum Warszawy. A przede wszystkim był pełen czułości i troski o Gajuszątka.
To wszystko odbija się w liczbach…
![](https://gajusz.org.pl/wp-content/uploads/2024/07/potencjal-komunikacyjny-dane-statystyczne-na-temat-komunikacji-z-odbiorcami-raport2023.jpg)
![](https://gajusz.org.pl/wp-content/uploads/2024/07/potencjal-komunikacyjny-podziekowania-dla-fundacji-odbiorcow-z-mediow-spolecznosciowych-raport2023.jpg)