Potencjał komunikacyjny

Badanie rozpoznawalności marki przeprowadzone w maju 2024 r. wykazało, że Fundację Gajusz rozpoznaje 45% mieszkańców woj. łódzkiego. To najwyższy wskaźnik dla organizacji pozarządowej z regionu. Jest wynikiem naszej konsekwentnej pracy nad wzmacnianiem wizerunku, ciągłej współpracy z dziennikarzami, regularnej i strategicznej komunikacji w mediach społecznościowych oraz… naszym zdaniem także profesjonalnie i z sercem wykonywanej codziennie pracy.

Od 2022 r. w Fundacji Gajusz prowadzimy program Employee Advocacy nazywany “Ambasadorzy Gajusza”. Pracownicy angażują się w opowiadanie w swoich mediach społecznościowych o działaniach i misji organizacji. Na tę wyjątkową grupę składa się ok. 10% naszego zespołu.
W 2024 r. otrzymaliśmy wyjątkowy prezent – bezpłatny dostęp do platformy Sharebee, z której korzystają największe polskie firmy. W pierwszym miesiącu nasz zespół zamieścił na LinkedIn 70 publikacji o zasięgu 53 000+, zdobywając 1200+ poleceń i 240+ komentarzy.
„Jeśli szukasz sensu w działaniach swojej firmy – zacznij od pomagania.
Fundacja Gajusz codziennie otacza opieką chore dzieci, a my możemy w tym uczestniczyć. Dobro wraca i buduje silną, odpowiedzialną markę. Współpraca z Fundacją Gajusz to dla Sharebee coś więcej niż CSR – to prawdziwe działanie na rzecz najbardziej potrzebujących. Każde wsparcie to uśmiech dziecka, które codziennie walczy o zdrowie i godność. To nie tylko pomoc – to dowód, że biznes ma serce. „

Marcin Sokołowski
CEO Sharebee
