Bywa o nas głośno
Nagrody i media
W 2022 r. ukazało się w mediach ponad 300 istotnych doniesień o działalności Fundacji Gajusz. Było o nas głośno w telewizji, radiu, gazetach i magazynach oraz na portalach internetowych. Łączny zasięg tych informacji narzędzia do monitoringu mediów oszacowały na 608 mln. Odnotowaliśmy także ponad 400 wzmianek w social mediach o łącznym zasięgu ponad 1,8 mln odbiorców.
Wartość informacji (AVE: Advertising Value Equivalent) o Fundacji Gajusz zamieszczonych w 2022 r. w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) wyniosła ponad 3,3 mln. zł, a wartość naszej obecności w Internecie oszacowano na 1,6 mln zł.
Największym echem odbiło się w 2022 r. przyznanie Fundacji Gajusz nagrody Totus Tuus, zwanej katolickim Noblem. Doceniono nas za ewangeliczną afirmację życia dziecka, ofiarną opiekę paliatywną i działania na rzecz dzieci opuszczonych przez rodziców biologicznych.
Ludzie piszą…
Na koniec 2022 r. nasza Facebookowa rodzinka liczyła ponad 127 000 obserwatorów, z czego 90% to kobiety. Fanpage wciąż rośnie w siłę, a my nie spoczywamy na laurach. Intensywnie rozwijamy także profil na LinkedIn, a w maju 2022 r. rozpoczęliśmy komunikację na Instagramie.