
Employee Advocacy jako empatyczne zaangażowanie
Dowiedz się więcej o programie Publikujesz – Pomagasz, który jest idealną synergią potrzeb Twoich pracowników z wyjątkowymi potrzebami Gajuszątek.
Czas trwania: 1-30.06.2025

Program realizowany z Partnerem o wielkim sercu dla Gajuszątek. Dziękujemy Sharebee!
Dlaczego Wasze wsparcie jest ważne?
💔 2 na 1000 dzieci zostaje opuszczonych w szpitalu tuż po narodzinach. To ich mały koniec świata, pęknięte 20-gramowe serduszko. Potrzebują profesjonalnej pomocy, by poradzić sobie ze skutkami traumy.
I to właśnie robi Fundacja Gajusz – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Prowadzi Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny Tuli Luli, czyli tymczasowy dom dla niemowląt z bardzo ważnych przyczyn opuszczonych przez rodziców biologicznych.

Kiedy noworodek pozostaje w szpitalu i ma nigdy więcej nie zobaczyć mamy, najpierw płacze, boi się, a potem rezygnuje. To katastrofa, koniec świata i fizyczny ból. Bardzo wiele trzeba zrobić, żeby naprawić to, co zostało zepsute pierwszego dnia na świecie. Utulić, nakarmić, odbudować wiarę w miłość. Sprawić, by mógł zaufać.
W 2024 roku utuliliśmy 31 maluszków.
💙 Aż 76,2% Polaków chciałoby, aby przedsiębiorcy angażowali się w akcje społeczne. W tym aż 45,6% Polaków wśród trzech najważniejszych obszarów wsparcia wskazuje pomoc dzieciom**.

Czerwiec rozpoczyna się od Dnia Dziecka. To zatem doskonały czas, by zaangażować Ambasadorów w akcję charytatywną dla najmłodszych. I w ten sposób zwiększyć ich zaangażowanie w Wasz firmowy Program Ambasadorski.
**https://mojafirma.infor.pl/biznes-finanse/5263032,Czy-przedsiebiorcy-angazuja-sie-spolecznie.html
Jak działa program?
- Wybierz firmowy cel – kwotę z proponowanych 3 obszarów wsparcia lub ustaw indywidualny cel dla Twojej firmy (nie ma żadnych ograniczeń). Jeśli zdecydujesz się na wskazanie własnej kwoty wsparcia, fundacja dobierze pod nią konkretną potrzebę Tulisiów (tak nazywamy podopiecznych Tuli Luli). Na tym etapie wspólnie z fundacją podpiszesz umowę darowizny, a tu możesz zerknąć na draft.



- Przelicz kwotę wybranego celu na potrzebną Wam liczbę publikacji. Na tym etapie pomoże Ci ekipa z Sharebee. Wspólnie wyliczycie średnią liczbę publikacji w firmie, po to, aby wiedzieć, ile będzie warta jedna publikacja z sercem. A poniżej przykład dla zobrazowania. 😊
Przykład 1
CEL – 15 000 zł
Średnia liczba publikacji w miesiącu – 500
Dzielimy 15 000 zł przez 500 i mamy 30 zł za post
I masz świetną motywację dla pracownika – jego 1 post to ok. 30 minut czułego tulenia opuszczonego niemowlaka.
Przykład 2
CEL – 10 000 zł
Średnia liczba publikacji w miesiącu – 700
Dzielimy 15 000 zł przez 700 i mamy 14 zł za post
I masz świetną motywację dla pracownika – jego 1 post np. lek przeciwgorączkowy dla opuszczonego niemowlaka.
Przykład 3
CEL – 5 000 zł
Średnia liczba publikacji w miesiącu – 30
Dzielimy 5 000 zł przez 30 i mamy 167 zł za post
I masz świetną motywację dla pracownika – jego 1 post zapewnia zdrowe jedzonko na 2 dni dla Tulisia.
- Ustaw wyzwanie dla pracowników. Na platformie Sharebee pojawi się specjalna zakładka “Sharebee dla Gajusza”. Znajdzie się w niej opis inicjatywy, materiały wspierające komunikację oraz gotowe posty w bibliotece, które pomogą Ambasadorom w publikacjach swoich postów z sercem. W razie każdej trudności ekipa z Sharebee będzie służyć pomocą.
- Dorzuć bonus od firmy, by jeszcze bardziej zmotywować pracowników (element nieobowiązkowy, ale zachęcamy do rozważenia 😊). Można to zrobić na wiele sposobów np.: zadeklaruj, że podwoisz kwotę darowizny zebraną w wyzwaniu lub zadeklaruj, że firma dołoży do wyzwania 25% liczone od wybranego celu. W ten sposób pracownicy zobaczą również zaangażowanie firmy, a każdy chce wiedzieć, że jego miejsce pracy kieruje się społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Motywuj, zachęcaj i dopinguj. Pomoże Ci w tym również indywidualny licznik celu akcji, który znajdzie się na platformie Sharebee. Każdy z Ambasadorów będzie mógł w dowolnym momencie zerknąć na postęp wspólnych działań. A firma dostanie pretekst do podgrzewania atmosfery – nic lepiej nie działa niż poranny komunikat “mamy już 50% na liczniku”!
- Po 30 czerwca podsumuj akcję, a my dostarczymy podziękowanie i relację z fali radości, którą darowizna wywołała w Tuli Luli. Twoi pracownicy poczują się docenieni i zobaczą, jak ich działania realnie wpłynęły na codzienne życie opuszczonych niemowląt.
Co zyskuje firma (poza zwiększeniem zaangażowania Ambasadorów)*:
- Roczne uczestnictwo w programie Dobry Biznes w Fundacji Gajusz, a w tym np.:
- Certyfikat,
- Logo w zakładce Dobry Biznes,
- 4 razy w roku materiały do komunikacji,
- Umieszczenie podziękowań w kwartalniku (dostępny w wersji drukowanej i online), w sekcji Gajusz Poleca
- Umieszczenie logo w raporcie rocznym fundacji
- Zaproszenie na wydarzenie organizowane cyklicznie przez Fundację Gajusz, np. Wieczór Przyjaciół Gajusza lub jubileuszowy bal charytatywny.
- Post na LinkedIn Fundacji Gajusz.
- Webinar edukacyjny dla pracowników z ekspertem Fundacji Gajusz w wybranej tematyce np. zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży, jak rozmawiać o śmierci itp.
- Materiały edukacyjne dla pracowników “Jak wzmacniać dzieci poprzez słowa?”
A dodatkowe bonusy od Partnera programu to:
- Webinar dla Ambasadorów z ekspertem Sharebee.
- Certyfikat imienny dla każdego Ambasadora.
* Wachlarz korzyści jest zależny od wybranej wysokości wsparcia.
Program jest realizowany w partnerstwie z Sharebee.

Jeśli masz pytania do Fundacji Gajusz, zadzwoń.
