Statut i sprawozdania Fundacji Gajusz
Pomaganie jest sztuką. Doskonale się na niej znamy. Wspieramy ok. tysiąc rodzin rocznie, w dużej mierze dzięki pomocy darczyńców. Z szacunku i wdzięczności dla Was każdego roku skrupulatnie sprawozdajemy się z prowadzonych działań. Dla nas to nie tylko obowiązek prawny, ale przede wszystkim moralny. Transparentność, jawność przychodów i kosztów oraz jasność przekazu – to niezwykle ważne wartości.
Raport 2023
Pomagamy z sercem i rozumem. Najważniejsze są Gajuszątka, a pomoc im jest możliwa dzięki armii specjalistów oraz pieniądzom. Bo miłość i troska nic nie kosztują, ale ich konkretne przejawy potrafią całkiem sporo. Konkretnie ile? W 2023 r. było to ponad 15 000 000 zł! Te pieniądze zapewniły wsparcie tym, którzy na loterii życia wyciągnęli słabe losy.
Oddajemy w Wasze ręce także oficjalne, wymagane przepisami prawnymi dokumenty:
Statut (wersja PDF), który reguluje nasze funkcjonowanie. Określamy w nim cele i formy działania, organy fundacji (zarząd, rada fundacji) oraz zasady operowania majątkiem.
Sprawozdania merytoryczne i finansowe, w których opisujemy kolejne lata działalności.
- Rachunek zysków i strat za rok 2023 (wersja PDF),
- Bilans za rok 2023 (wersja PDF),
- Informacja dodatkowa za rok 2023 (wersja PDF),
- Wprowadzenie do sprawozdania finansowego za rok 2023 (wersja PDF),
- Sprawozdanie merytoryczne za rok 2023 (wersja PDF),
Polityka jakości (wersja PDF) określająca nasze wartości w obszarze pomocy podopiecznym oraz sposób, w jaki realizujemy założenia normy ISO 9001.
Zobacz raport za 2022 rok
Zobacz raport za 2021 rok
Archiwum sprawozdań
Archiwum sprawozdań znajdziesz tutaj.